Rosenrød Skrevet 22. juli 2014 #41 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg synes hun er krampaktig og slitsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #42 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg synes hun kler seg litt ungt for min smak, men ellers synes jeg hun har en veldig fin blogg, med fine bilder og hun virker som livlig person Anonymous poster hash: ced82...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #43 Del Skrevet 22. juli 2014 Synes hun virker kjempehyggelig og ganske oppegående på bloggen, så jeg har et veldig godt inntrykk av henne gjennom den. Men jeg likte henne heller ikke på PH, hun var def. en av de kule mean girls der, og baksnakket de andre som var litt mer usikre. Såh... det kan jo hende hun har forandret seg? Anonymous poster hash: 7bd70...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 23. juli 2014 #44 Del Skrevet 23. juli 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 23. juli 2014 #45 Del Skrevet 23. juli 2014 Jeg liker personligheten, men syntes hun har en litt "ung" klesstil i forhold til at hun er 27 år gammel. Bare kler seg i typ surf/skate stil og capser.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokadonøtta Skrevet 24. juli 2014 #46 Del Skrevet 24. juli 2014 Leser bloggen hennes fast og synes hun har en kul stil. Jeg ville ikke gått sånn hver dag, men synes absolutt mye av det er fint Og til dere som mener hun ikke kan kle seg sånn fordi hun er 27, er det bedre å innta bestemorkjolen og golfjakken da eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #47 Del Skrevet 4. september 2014 Har dere lest dagens innlegg i StyleConnection? Jeg ELSKER den bloggen. Herlig å starte dagen med noe positivt og forfriskende! Synes Kristin Gjelsvik har funnet en flott balanse mellom trivelige koseinnlegg, og egne meninger. Definitivt min favorittblogg. Sjekk den ut her: http://styleconnection.blogg.no Anonymous poster hash: 31676...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #48 Del Skrevet 4. september 2014 Har dere lest dagens innlegg i StyleConnection? Jeg ELSKER den bloggen. Herlig å starte dagen med noe positivt og forfriskende! Synes Kristin Gjelsvik har funnet en flott balanse mellom trivelige koseinnlegg, og egne meninger. Definitivt min favorittblogg. Sjekk den ut her: http://styleconnection.blogg.no Anonymous poster hash: 31676...d73 Kristin..? Anonymous poster hash: 3a06a...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #49 Del Skrevet 4. september 2014 Hun virker veldig slitsomt og høylytt. Jenta bor i området hvor jeg bor, så ja - hun er høylytt. Ikke bare et inntrykk jeg har fått av bloggen hennes. Anonymous poster hash: 6622d...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 7. september 2014 #50 Del Skrevet 7. september 2014 Finner henne fryktelig irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg