AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) På en skala fra 1-10, hvor pen synes du hun er? Anonymous poster hash: a6c3b...d1c Bildet fjernet- kopirett. pinar, mod. Endret 8. juni 2014 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Del Skrevet 7. juni 2014 Måtte Google og sjekke andre bilder. en 7-8 kanskje? Anonymous poster hash: 6eb6c...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #3 Del Skrevet 7. juni 2014 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 7. juni 2014 #4 Del Skrevet 7. juni 2014 8-9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Del Skrevet 7. juni 2014 Hun bruker en Sig, så da får hun automatisk 11/10 Anonymous poster hash: adf96...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. juni 2014 #6 Del Skrevet 7. juni 2014 4-5 ? Vet jo hun er pen i følge media og "sånn som det skal være" men personlig så finner jeg ingenting tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Del Skrevet 7. juni 2014 10, fallt pladask for henne i Smallville :-)Anonymous poster hash: 77fd6...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ung tøff mann Skrevet 7. juni 2014 #8 Del Skrevet 7. juni 2014 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 7. juni 2014 #9 Del Skrevet 7. juni 2014 syns hun ser litt ut som en alien. Så en 6er, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #10 Del Skrevet 7. juni 2014 9. Synes hun er utrolig søt og vakker. Jeg tiltrekkes ikke av jenter, men hun er vakker på samme måte som et nydelig kunsthåndverk eller en magisk solnedgang. Anonymous poster hash: aec29...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #11 Del Skrevet 7. juni 2014 4-5 ? Vet jo hun er pen i følge media og "sånn som det skal være" men personlig så finner jeg ingenting tiltrekkende. Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det. Jeg vil si 7-8. Anonymous poster hash: 65c86...542 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #12 Del Skrevet 7. juni 2014 Hun ser litt for asiatisk ut, så derfor en 4-5.. Dessuten har hun rare kragebein som skråner oppover istedet for rett vannrett, og hun har lite markerte muskler. Anonymous poster hash: dddc5...809 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #13 Del Skrevet 7. juni 2014 syns hun ser litt ut som en alien. Så en 6er, Det tenkte jeg og. En blanding av asiat og alien. Anonymous poster hash: c860e...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. juni 2014 #14 Del Skrevet 7. juni 2014 4-5 ? Vet jo hun er pen i følge media og "sånn som det skal være" men personlig så finner jeg ingenting tiltrekkende. Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det. Jeg vil si 7-8. Anonymous poster hash: 65c86...542 Er du bare grisefrekk eller ?....... Fra at jeg svare på et spørsmål om hvor pen jeg syns en kvinne er, til at du som ikke kjenner meg forteller meg at jeg er feit og at jeg aldri vil få en slank kvinne.. bare det er en fornærmelse for alle kvinner som ikke passer inn i ditt slanke bilde ..... hvor tar du det fra egentlig ? - Hvilke av treningsdagene mine vil du være med på ? Jogging, sykling, eller styrketreningen om morgenene ? Du fremstår som om du kunne trenge en god klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 7. juni 2014 #15 Del Skrevet 7. juni 2014 Det var et litt rart bilde av henne, men generelt vil jeg si at hun er en 9ér. Holy shit jeg hadde tidenes girlcrush på henne i Smallville 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #16 Del Skrevet 7. juni 2014 10. Anonymous poster hash: 6fa95...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #17 Del Skrevet 8. juni 2014 Er du bare grisefrekk eller ?....... Fra at jeg svare på et spørsmål om hvor pen jeg syns en kvinne er, til at du som ikke kjenner meg forteller meg at jeg er feit og at jeg aldri vil få en slank kvinne.. bare det er en fornærmelse for alle kvinner som ikke passer inn i ditt slanke bilde ..... hvor tar du det fra egentlig ? - Hvilke av treningsdagene mine vil du være med på ? Jogging, sykling, eller styrketreningen om morgenene ? Du fremstår som om du kunne trenge en god klem. Er du bare grisefrekk eller ?....... Fra at jeg svare på et spørsmål om hvor pen jeg syns en kvinne er, til at du som ikke kjenner meg forteller meg at jeg er feit og at jeg aldri vil få en slank kvinne.. bare det er en fornærmelse for alle kvinner som ikke passer inn i ditt slanke bilde ..... hvor tar du det fra egentlig ? - Hvilke av treningsdagene mine vil du være med på ? Jogging, sykling, eller styrketreningen om morgenene ? Du fremstår som om du kunne trenge en god klem. Du har selv sagt at du er/har vært svært overvektig, og du snakker alltid så pent om ekstra kg hos kvinner her inne, så det var derfor jeg skrev det jeg skrev. Nei, jeg trenger ingen klem. Gjør du, stiller jeg frivillig opp. Anonymous poster hash: 65c86...542 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #18 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det. Jeg vil si 7-8. Anonymous poster hash: 65c86...542 og da........???? wtf? Og ellers syntes jeg hun på bilde var meget pen. At hun er litt "asiatisk" av seg gjør det hele bare enda flottere. Endret 8. juni 2014 av HarryDotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 8. juni 2014 #19 Del Skrevet 8. juni 2014 Det tenkte jeg og. En blanding av asiat og alien. Anonymous poster hash: c860e...d70 jamen hun har jo grønne øyne da. det er jo bare sååå spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 8. juni 2014 #20 Del Skrevet 8. juni 2014 Nei, fordi du er overvektig og foretrekker feite kvinner nettopp pga. det og at du aldri vil få deg en slank kvinne. Vi har skjønt det. Jeg vil si 7-8. Anonymous poster hash: 65c86...542 Men at folk har forskjellig smak har du ikke skjønt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg