Petalouda Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Noen som har oppskrift på sånne horn som har en eller annen slags marsipanblanding inni, og mandelflak oppå .. ?
Pomelo Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Har aldri smakt eller hørt om det før, men her er det gjerne noe? Oppskrift nr 2. http://www.kk.no/mat/én-deig-–-tre-oppskrifter-26862
Petalouda Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2014 tusen tusen takk, KG kan virkelig brukes til alt har googlet meg skakk, så dette er supert gleder meg veldig til å prøve for om dette er rett smaker de himmelsk
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Man har vel gjerne marsipan i croissanter tror jeg? Har iallefall spist det i utlandet. Anonymous poster hash: ad726...923
Gjest Lille-pus Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Om det blir for søtt med marispan så tipser jeg om at en båt nektarin inni horn av søt gjærdeig er superdigg.
Petalouda Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2014 for søtt ?? kjære deg, there is no such thing 1
Gjest Lille-pus Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 for søtt ?? kjære deg, there is no such thing Å jo. Både drepende søtt og drepende salt. Jeg klarer ikke Oreokake for eksempel.... det er så altfor, altfor søtt for min tunge...
Petalouda Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2014 jeg er heller ikke så glad i oreokake men det handler om kakaosmaken igrunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå