Gå til innhold

Alkohol og kjøring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noen vet hvor lenge jeg må vente med å kjøre når jeg har drukket 1 glass med 40% sprit blandet ut med brus. Det var under halvparten med sprit. Er det noe håp om å kunne kjøre i løpet av natten ?

Anonymous poster hash: b763b...7e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kjører ikke bil etter du har drukket, punktum. Vent 6-8 timer hvertfall

Anonymous poster hash: cf321...c10
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser igjennom det så ser jeg at det omtrent er umulig for dere å vite, men jeg tenker om noen vet sånn ca. Hvor lang tid det tar evt. Kan legge til at jeg har drukket på samme glasset over 2 timer.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan regnes ut ved hjelp av vekt, høyde og ca forbrenning. Søk på google etter kalkulator

Anonymous poster hash: cf321...c10
Skrevet

Uten å være trassig, hvorfor kan du bare ikke vente til i morgen tidlig? Jeg frykter sjåfører som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Uten å være trassig, hvorfor kan du bare ikke vente til i morgen tidlig? Jeg frykter sjåfører som deg.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke er påvirket i det hele tatt, så jeg lurer da på om noen har peiling på ca tid man ikke er påvirket mer. Fordi jeg IKKE skal kjøre i påvirket tilstand, alvorligtalt hvorfor tror du jeg gidder å ta med bryet å spørre ellers ?

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke er påvirket i det hele tatt, så jeg lurer da på om noen har peiling på ca tid man ikke er påvirket mer. Fordi jeg IKKE skal kjøre i påvirket tilstand, alvorligtalt hvorfor tror du jeg gidder å ta med bryet å spørre ellers ?

Har man drukket venter man til neste dag med å kjøre. Enkelt så greit. Hvorfor sette seg i en bil hvor du kan skade andre dersom du har drukket og "tror" og "håper" at du ikke er påvirket mer. Alvorligtalt, siden du poster dette spørsmålet må du nesten forvente å få et slikt svar. Jeg frykter alle som har hatt/har/kommer til å ha noe innabords og forsatt tenke på å ta seg en kjøretur.

Gjest BettyBoop
Skrevet

det går på promillen da. Ikke hvor påvirket du er trodde jeg. Jeg ville ventwt til dagrn etter for å være på den sikre siden.
Gjest BettyBoop
Skrevet

De selger sånn promillegreier på clas ohlson som du skal puste inn i bare så fu vet til neste gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...