Gå til innhold

Gutter: hva syntes dere om Robyn Lawley?

Gjest Aria.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Flott med damer som ikke ser ut som skrapa skjelett :)

Anonymous poster hash: e0826...8f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mye bedre enn de fleste modeller, dersom det er lov å si. Endelig en modell som fremmer et sunt forbildet, dvs. en modell som ikke ser ut som om hun har hatt anoreksi siden hun fylte 11.

Anonymous poster hash: f2634...a2e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veltrent?

I forhold til profilbildet ditt som er mer 'utsultet', ja.

Anonymous poster hash: a93d9...779

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veltrent?

Regner med han var ironisk! :P

Anonymous poster hash: 9b777...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun ER veltrent. Det er mulig å ha fett utenpå magemuskler. Det er derfor man sier "abs are made in the kitchen" - man må fjerne fettet for å få sixpack.

Alle som kjenner til henne vet at hun - som modeller flest - trener mye.

Anonymous poster hash: 63ce7...d08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Aria.

Hun ER veltrent. Det er mulig å ha fett utenpå magemuskler. Det er derfor man sier "abs are made in the kitchen" - man må fjerne fettet for å få sixpack. Alle som kjenner til henne vet at hun - som modeller flest - trener mye. Anonymous poster hash: 63ce7...d08

Ja, det syntes jeg også, og det stemmer at hun trener mye. Syntes det var veldig forfriskende med en modell som henne. Ofte er det jo ikke noe mellomting mellom syltynne modeller og ganske lubne plus size modeller. Men Robyn er der, midt i mellom. Mye mer spennende enn de tynne, det er så kjedelig og oppbrukt nå, med perfekte kropper. Så selv syntes jeg hun var flott, men lurer veldig på hva gutter syntes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gutt men tar meg friheten til å svare.

Hun ser fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser ut som en tynnere versjon av henne. Synes faktisk hennes kropp er finere enn min. Hun kler den fasongen veldig godt! Dog synes jeg det er trist at hennes størrelse regnes som "plus size" når hun sikkert er normalvektig.

Anonymous poster hash: a4ec1...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...