Gå til innhold

Devious Maids


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett dette? Hva synes dere? :)

Jeg har sett første episode, og synes det virker spennende. Får litt frustrerte fruer-feelingen. Please ikke spoil om noen har kommet lengre. :)



Anonymous poster hash: 9b76c...2d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare sett reklamen og det eneste jeg biter meg merke i er hvor utrolig usexy "Carla" fra Scrubd ser ut i den der maid-drakten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de tre første episodene. Det er litt som Frustrerte Fruer siden Mark Cherry har skapt begge seriene. Så det likte jeg. Men synes Devious Maids er litt kjedelig. Klarer ikke å virkelig interessere meg for noen av karakterene eller handlingen.



Anonymous poster hash: 82570...45e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett helt til episode 7 i sesong 2, og jeg elsker den! :D



Anonymous poster hash: 741e7...289
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett helt til episode 7 i sesong 2, og jeg elsker den! :D Anonymous poster hash: 741e7...289

Hvir ser dere den?

Anonymous poster hash: 6f9da...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvir ser dere den?

Anonymous poster hash: 6f9da...442

Jeg laster ned fra piratebay, men du kan se på tvmuse.com for eksempel :) Definitivt verdt å se på syns jeg hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange fra desperate fruer i denne serien.

Er der? Hvem da? :)

Anonymous poster hash: 9b76c...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det som har kommet ut i USA og jeg syns den er gøy. Den er ikke like bra som Desperate Housewives, men det er ikke så mange "jenteserier" for tiden så jeg koser meg med den jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvir ser dere den?

Anonymous poster hash: 6f9da...442

laster ned fra piratebay.

Anonymous poster hash: 741e7...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googlet meg ihjel, men jeg finner det ikke ut. Er det noen som vet hvilken sang de bruker i den reklamen de kjører for programmet på tv Norge? :)

Når jeg finner promoen på Youtube, så er det en annen sang fra lady gaga nemlig. Det eneste jeg har fått med meg er at de avslutter med noe sånt som "Cause you're in sin city"



Anonymous poster hash: 74f30...f68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har googlet meg ihjel, men jeg finner det ikke ut. Er det noen som vet hvilken sang de bruker i den reklamen de kjører for programmet på tv Norge? :) Når jeg finner promoen på Youtube, så er det en annen sang fra lady gaga nemlig. Det eneste jeg har fått med meg er at de avslutter med noe sånt som "Cause you're in sin city" Anonymous poster hash: 74f30...f68

Rihanna Disturbia......???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rihanna Disturbia......???

Er det virkelig nødvendig å skrive 3 innlegg om det samme? Jeg tror de fleste fikk det med seg første gangen.

Anonymous poster hash: 741e7...289

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry, innleggene kom ikke opp på iPaden når jeg la det ut. Når jeg la ut det siste gang dukka alle opp...

Ikke alle som e like perfekt flinke på data/ nett som andre... Prøvde å slette de 2 av innlegga fikk det ikke til...

Skal ikke prøve å hjelpe flere gonga... Sorry hade takk for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har sett noen episoder av denne serien nå, og trodde ikke jeg kom til å like den, men det gjør jeg faktisk! Jeg syns det er overraskende bra. Liker hun som jobber for skuespillerparet, hun får meg til å le meg i hjel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...