AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har påtatt meg oppdraget om å lage kort fra vennegjengen til en venninnes bryllup. Jeg har kjøpt litt forskjellig, men mens jeg sitter her innser jeg at dette er virkelig helt nytt for meg. Jeg har bl.a. kjøpt noen fine blomster fra Papirdesign som jeg lurer på hvordan skal festes på kortet? Det henger mange tråder fra baksiden av blomsten hvis det har noe å si. Håper noen kan hjelpe meg. Anonymous poster hash: 3f946...ffc
Bex Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Om det er de jeg har brukt, så klipp av tråden, og fest blomsten med dobbeltsidig tape. Det finnes på rull i forskjellige bredder, eller som små firkanter. Lykke til! Koselig med hjemmelaget kort, da!
Gjest Blåskjell Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Jeg pleier å bruke limputer eller panokitt lim på mine. (Stål?)trådene kan du klippe av. Eller rulle rundt en tynn pinne/nål for ekstra pynt:-)
SoftKitty Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Kanskje det kan være lurt å bruke en "skisse", som er en tegning som viser ca. hvordan kortet skal se ut (søk på "card sketches"), eller herm etter et kort fra nettet (google "card with paper flowers" feks) Det som er greit å tenke på når man lager kort er at man ikke pynter litt her og litt der, det er fint å samle pynten i en gruppe sammen Her kan du se en del kort: http://www.twopeasinabucket.com/gallery/projects/cardmaking/wedding-theme/traditional/flowers-pattern/ http://www.studiocalico.com/creative-team-galleries/hello-hello?utf8=✓&kit=&designer=&project_type=Card Endret 7. juni 2014 av SoftKitty
Fortunity Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Drev en del med scrapping før, og pleide som regel alltid finne inspirasjon på nettet Husker jeg brukte en side som heter twopeasinabucket.com og så i galleriet deres, eller brukte Google. På Youtube finner du også utallige videoer med how-to's på scrapping og kortlaging. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Takk for svar. Glue dots har jeg faktisk, skal prøve det. Anonymous poster hash: 3f946...ffc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå