Gå til innhold

Aldri hatt sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd meg frem litt på Tinder, har hørt at det er stedet hvis man vil ha meningsløs sex :P Men jeg er altså jomfru, og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg spørre gutten rett ut om han vil møtes å ha sex, eller hvordan gjør man det?

Har aldri vært i et forhold heller, og har veldig lite erfaring når det gjelder gutter..

Anonymous poster hash: 4673d...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

'I utgangspunktet er et alltid en fordel å være ærlig. Tinder kjenner jeg ikke til ( :sjokkert: ) men tipper man lettere finner hva man er ute etter dersom man er rett frem. Om du ikke forteller så mye om deg selv så fortell hva du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er oppskrytt.



Anonymous poster hash: ddecc...463
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er det vel ikke.

Anonymous poster hash: 7ce02...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner en du syns er ok og hyggelig, spør om han vil møtes, feks øl, kaffe? Også ser du bare hva som skjer etter det? Spør han om du vil være med hjem vet du sikkert hva det kan føre til ;P



Anonymous poster hash: cdb07...ff3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

første gangen er det best å ha sex med en du stoler på og er trygg på, så en god venn eller kjæreste er nok det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første gangen var fæl for meg. Jeg dusjet i 1 time etterpå, følte meg skitten, så hør på Lurven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke hatt mitt første samleie med en random fyr fra Tinder. Men for all del, du kan jo prøve å bli kjent med en hyggelig gutt der, og ta det derfra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Få deg kjæreste TS. Bli godt kjent med han i god tid først. Da vil du få en god opplevelse. Tror det dummeste du kan gjøre er å finne en "random guy" på tinder. Ikke noe galt i det i og for seg, men den første gangen er en sånn "minnes for alltid" situasjon. Fordel at den er med en du er dundrene tiltrukket av og kan slappe av med. Lykke til i jakten

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gangen er det best å ha sex med en du stoler på og er trygg på, så en god venn eller kjæreste er nok det beste

Bare PM Lurven, han fikser nok dette for deg :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er nok bare å finne en fyr og spørre om han vil være med deg hjem og se på frimerkesamlingen din. Personlig ville jeg imidlertid styrt unna Tinder, og heller satset på personer jeg møtte på de arenaene jeg selv interesserer meg for.

Lykke til!

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd meg frem litt på Tinder, har hørt at det er stedet hvis man vil ha meningsløs sex :P Men jeg er altså jomfru, og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg spørre gutten rett ut om han vil møtes å ha sex, eller hvordan gjør man det?

Har aldri vært i et forhold heller, og har veldig lite erfaring når det gjelder gutter..

Anonymous poster hash: 4673d...19e

JEG tror du ville angret, om du hadde en onenight kun for å få det overstått. Du vil få det ubehagelig, kleint og det vil være en dårlig førstegangsopplevelse. Første sex (med ny partner også) er alltid kleint og dårlig, men det blir bedre om det er en du kjenner/er glad i og at dere forstår hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra ut på byen i helgen, så finner du fyr som vil være med deg hjem, eller hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leo Nardo

Synes ikke du skal ha meningsløs sex, i hvert fall ikke første gang. Ingen gutt i sitt rette sinn vil se på det som negativt at du er jomfru.

Men om du velger å gå for Tinder, så start med å snakke litt og avtal deretter å møtes for en kaffe eller en 'date' slik vanlige folk gjør. Snakk sammen og bli litt kjent. Se om kjemien er der. Så kan dere eventuelt gå hjem til en av dere eller ha 'date' nummer to hjemme hos en av dere.

Sex skjer av seg selv og er en naturlig konsekvens når to personer liker hverandre, så det er ikke noen grunn til å eksplisitt verbalisere det. Men jeg holder fortsatt fast på at det er best at du slapper av og venter til du møter en gutt du virkelig liker.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd meg frem litt på Tinder, har hørt at det er stedet hvis man vil ha meningsløs sex :P Men jeg er altså jomfru, og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Skal jeg spørre gutten rett ut om han vil møtes å ha sex, eller hvordan gjør man det?

Har aldri vært i et forhold heller, og har veldig lite erfaring når det gjelder gutter..

Anonymous poster hash: 4673d...19e

Si rett ut at du ønsker å suge pikken hans og bli knullet av ham.

Endret av Jus sanguinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...