AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Del Skrevet 7. juni 2014 I denne artikkelen om den nye AP lederen Jonas Støre: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Jonas-Gahr-Superstar-7584277.html#.U5MmXvmSzuM Kunne han fortelle at det første møte med Jens Stoltenberg, såg han ut som Jesus med det lange håret sitt og jentene var fryktelig opptatt av han. Den verste personen jeg vet om heter Jens Stoltenberg og den nye AP lederen er hakk i hæl. Arbeiderpartiet er en stor farse og noen syke mennesker. Hva tenker tenker du om Stoltenberg? Anonymous poster hash: 2479a...bd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2014 #2 Del Skrevet 7. juni 2014 Stoltenberg er en av de mest destruktive statslederne Norge noensinne har hatt. Kraftig økning i varige offentlige utgifter, stadig større sosial avstand og flere fattige, pluss ingen utbygging av varig og konkurransefremmende infrastruktur. Kort og godt en destruktiv leder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Del Skrevet 7. juni 2014 I denne artikkelen om den nye AP lederen Jonas Støre: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Jonas-Gahr-Superstar-7584277.html#.U5MmXvmSzuM Kunne han fortelle at det første møte med Jens Stoltenberg, såg han ut som Jesus med det lange håret sitt og jentene var fryktelig opptatt av han. Den verste personen jeg vet om heter Jens Stoltenberg og den nye AP lederen er hakk i hæl. Arbeiderpartiet er en stor farse og noen syke mennesker. Hva tenker tenker du om Stoltenberg? Anonymous poster hash: 2479a...bd3 Jeg tenker at både han og Jonas er uendelig mye verdigere mennesker enn deg som sitter her og sprer dritt og forsøker å få folk til å fore AP-hatet ditt. Anonymous poster hash: 4586d...3d1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 7. juni 2014 #4 Del Skrevet 7. juni 2014 Synes Stoltenberg virker som en utrolig sleip person. Samtidig tror jeg han har vært en av de skarpeste og beste politikerne vi har hatt i min levetid. Støre kunne godt vært litt mer ydmyk over egen innsats, han ble kanskje ikke hjulpet av familien sin opp til AP-lederposten, men han har uten tvil fått mye hjelp av Stoltenberg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Del Skrevet 7. juni 2014 Mange av dem som stemmer Frp i dag ville aldri klart seg uten velferdsstaten som arbeiderpartiet har skapt. Stoltenberg har vært en utrolig god leder for landet vårt. Jeg tviler sterkt på at vi hadde hatt oljefondet fremdeles dersom andre partier hadde hatt makten. Anonymous poster hash: 03e38...b7c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Del Skrevet 7. juni 2014 At han er i lomma på eu og nato og alt sånt som er virkelig destruktivt. R disse som legger føringene for den politikken de tvinges til å føre, asylindustrien schengenavtalen etc. "fritt" arbeidsmarked etc. har ikke fulgt med på politikken på mange år, gitt det helt opp. sluttet å stemme. er ikke enig med noen norske partier uansett. har oljefondet? er ikke det kastet vekk i utlandet? på råtne subprimelån etc, de som skulle slanke den amerikanske middelklassen? ikke at jeg har peiling da, jeg forstår ikke økonomi. kulturhus til flerfoldige millioner mens alle kommuner går i underskudd? Gjerne forklar meg, men jeg trodde et samfunn satset på infrastruktur først, da inkuldert sykehus, sykehjem, veier etc, ikke kulturhus og festivaler. Men som sagt jeg har ikke fulgt med på ååååresvis. åååååresvis. antagelig har det vært partytime i politikken siden syretrippene på 70 tallet? hahahahahaha. ikke vet jeg. har som sagt ikke peiling. men jens stoltenberg skremmer meg. jeg blir redd. men er redd for maktmennesker generelt da, føler mange av dem er onde mennesker. særlig har jeg det inntrykket etter å ha lest litt på nyhetsspeilet, hvordan de manipulerer forskning, legemiddelindustrien, ja hele menneskers psyke. som frimurere etc. også. kjenner to av dem, en død og en som lever, de virket begge veldig kalde og kyniske. og de lager regler for hva man skal undervises i på skoler etc, hva man mater i hodene på barna og ungdommene. derfor jeg ble veldig anti skole. liker ikke å bli fortalt at jeg må tenke innefor de og de rammene. Anonymous poster hash: 19cbe...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idollet Skrevet 7. juni 2014 #7 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Mange av dem som stemmer Frp i dag ville aldri klart seg uten velferdsstaten som arbeiderpartiet har skapt. Stoltenberg har vært en utrolig god leder for landet vårt. Jeg tviler sterkt på at vi hadde hatt oljefondet fremdeles dersom andre partier hadde hatt makten.Anonymous poster hash: 03e38...b7c Helt feil, de som stemmer FrP er arbeidere, gamle velgermassen til AP. De som greier å gjøre noe, og ikke skal ha, skal ha. Som gribben. Og er litt mer realistiske i tankegang sin når det gjelder mye i samfunnet. Endret 7. juni 2014 av Idollet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 7. juni 2014 #8 Del Skrevet 7. juni 2014 At han er i lomma på eu og nato og alt sånt som er virkelig destruktivt. R disse som legger føringene for den politikken de tvinges til å føre, asylindustrien schengenavtalen etc. "fritt" arbeidsmarked etc. har ikke fulgt med på politikken på mange år, gitt det helt opp. sluttet å stemme. er ikke enig med noen norske partier uansett. har oljefondet? er ikke det kastet vekk i utlandet? på råtne subprimelån etc, de som skulle slanke den amerikanske middelklassen? ikke at jeg har peiling da, jeg forstår ikke økonomi. kulturhus til flerfoldige millioner mens alle kommuner går i underskudd? Gjerne forklar meg, men jeg trodde et samfunn satset på infrastruktur først, da inkuldert sykehus, sykehjem, veier etc, ikke kulturhus og festivaler. Men som sagt jeg har ikke fulgt med på ååååresvis. åååååresvis. antagelig har det vært partytime i politikken siden syretrippene på 70 tallet? hahahahahaha. ikke vet jeg. har som sagt ikke peiling. men jens stoltenberg skremmer meg. jeg blir redd. men er redd for maktmennesker generelt da, føler mange av dem er onde mennesker. særlig har jeg det inntrykket etter å ha lest litt på nyhetsspeilet, hvordan de manipulerer forskning, legemiddelindustrien, ja hele menneskers psyke. som frimurere etc. også. kjenner to av dem, en død og en som lever, de virket begge veldig kalde og kyniske. og de lager regler for hva man skal undervises i på skoler etc, hva man mater i hodene på barna og ungdommene. derfor jeg ble veldig anti skole. liker ikke å bli fortalt at jeg må tenke innefor de og de rammene. Anonymous poster hash: 19cbe...509 Hva med å faktisk følge litt med da, og skaffe deg kunnskap, istedet for å bare synse uten å ha grunnlag for det? Jeg har aldri møtt JS og mener sånn sett ingenting om han som person. Han er en dyktig politiker og har vært en sterk fjes for Norge, men jeg er ikke enig i politikken hans parti – og dermed han – fører og fronter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2014 #9 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg har stor respekt for både de begge to. Syns Jens Stoltenberg var en god statsminister på mange måter. Alle har sine feil og mangler, men jeg syns det positive overskygger det eventuelt negative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 7. juni 2014 #10 Del Skrevet 7. juni 2014 I denne artikkelen om den nye AP lederen Jonas Støre: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Jonas-Gahr-Superstar-7584277.html#.U5MmXvmSzuM Kunne han fortelle at det første møte med Jens Stoltenberg, såg han ut som Jesus med det lange håret sitt og jentene var fryktelig opptatt av han. Den verste personen jeg vet om heter Jens Stoltenberg og den nye AP lederen er hakk i hæl. Arbeiderpartiet er en stor farse og noen syke mennesker. Hva tenker tenker du om Stoltenberg? Anonymous poster hash: 2479a...bd3 Landssviker og den verste politikeren som noen gang har styrt landet. Det ser ikke så galt ut, men med litt kritisk blikk så har han gjort mye stygt. Historiebøkene vil ikke snakke bra om Jens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 7. juni 2014 #11 Del Skrevet 7. juni 2014 Landssviker Sånt skriver man ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 7. juni 2014 #12 Del Skrevet 7. juni 2014 Sånt skriver man ikke. Sterke ord kanskje, spørs litt hvordan man ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #13 Del Skrevet 7. juni 2014 Landssviker og den verste politikeren som noen gang har styrt landet. Det ser ikke så galt ut, men med litt kritisk blikk så har han gjort mye stygt. Historiebøkene vil ikke snakke bra om Jens. Eksempler? Anonymous poster hash: 03e38...b7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #14 Del Skrevet 7. juni 2014 Helt feil, de som stemmer FrP er arbeidere, gamle velgermassen til AP. De som greier å gjøre noe, og ikke skal ha, skal ha. Som gribben. Og er litt mer realistiske i tankegang sin når det gjelder mye i samfunnet. Arbeidere slik de ble definert for femti år siden eksisterer knapt i dagens Norge. Vi har nesten ikke industri lenger. Anonymous poster hash: 03e38...b7c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #15 Del Skrevet 7. juni 2014 Landssviker og den verste politikeren som noen gang har styrt landet. Det ser ikke så galt ut, men med litt kritisk blikk så har han gjort mye stygt. Historiebøkene vil ikke snakke bra om Jens. Verre enn Quisling? Og de historiebøkene har du tenkt å skrive selv? Du kommer jo til å revolusjonere historiefaget. Anonymous poster hash: 4586d...3d1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 7. juni 2014 #16 Del Skrevet 7. juni 2014 Eksempler?Anonymous poster hash: 03e38...b7c Mongstad? Milliardsluk og tyveri av fellesskapets ressurser brukt på feilet symbolpolitikk. Utfasing av Norsk industri til utlandet og han har tillatt altfor stor vekst i det offentlige byråkratiet som gjør at Norge ikke er bærekraftig en plass. Han har gjort Norge mer oljeavhengig enn noen annen politiker har gjort. I fra den tid Jens tok over roret har Norge hatt en eventyrlig økonomisk opptur som vi aldri vil se igjen antageligvis, og Jens har ikke benyttet seg av sjansen til å gjøre Norge bedre. Han har ikke gjort noe for å heve vår konkurransekraft og bærekraft. Isteden har han latt det offentlige ese ut til det absurde og innvandringen bare flommer inn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 7. juni 2014 #17 Del Skrevet 7. juni 2014 Verre enn Quisling? Og de historiebøkene har du tenkt å skrive selv? Du kommer jo til å revolusjonere historiefaget. Anonymous poster hash: 4586d...3d1 Quisling sine handlinger fikk tross alt ikke så store innvirkninger på nasjonen Norge, det samme kan ikke sies om Jens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 7. juni 2014 #18 Del Skrevet 7. juni 2014 Sterke ord kanskje, spørs litt hvordan man ser på det. Landssvik finner man i straffeloven, da kommer man ikke med slike påstander uten dom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. juni 2014 #19 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) 5ye4hy45hy3 Endret 7. juni 2014 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 7. juni 2014 #20 Del Skrevet 7. juni 2014 Om du samenligner Stoltenberg med Quisling så er 2 ting sikkert. 1 Du vet ingenting om Quisling 2. Du vet ingenting om Stoltenberg Stoltenberg var lang i fra perfekt. Men om du tror at han kan samenlignes med Quisling da vil jeg anbefale deg og åpne en bok Jeg har aldri sammenlignet Stoltenberg med Quisling. Slutt med stråmenns argumentasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå