Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det slo deg ikke at vi er her fordi vi elsker damer? Kjærlighet starter med krangel, vet du ;)

Ifølge den der tesen er jeg i skikkelig kjærlighetsdrama med flere kranglefanter her på kg! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

Jeg regner iskaldt med at jeg hadde vært fast inventar på Manneguiden, om det fantes ;) Jeg forstår dere veldig godt :)

det fantes noe a la manneguiden en gang i tiden, vet ikke om det finnes lenger

Gjest lurven
Skrevet

Jeg regner iskaldt med at jeg hadde vært fast inventar på Manneguiden, om det fantes ;) Jeg forstår dere veldig godt :)

prøv å få en mann på kg

Gjest Elisabeta
Skrevet

prøv å få en mann på kg

Det vil nok ikke by på store utfordringer :)

Gjest lurven
Skrevet

Det vil nok ikke by på store utfordringer :)

hvorfor det

AnonymBruker
Skrevet

Og her trodde jeg "AHA" stod for Alpha Hydroxy Acid.. -Mann

Anonymous poster hash: b809c...27e
Gjest Elisabeta
Skrevet

hvorfor det

Det byr aldri på store utfordringer "å få" en mann ;)

Gjest Elisabeta
Skrevet

Og her trodde jeg "AHA" stod for Alpha Hydroxy Acid.. -Mann Anonymous poster hash: b809c...27e

Var nok mer som ett "Ahaaaaa!! Akkurat ja!!" Med en litt nebbete tone.

Gjest lurven
Skrevet

Det byr aldri på store utfordringer "å få" en mann ;)

ååå trodde du skreve det vil by på store utfordringer, så ikke at du skrev ikke :eeeh:

får du ofte menn?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Ja, det var dette med himmel&helvette, lidenskap osv osv ;) Loooooooooove it!! :)

Himmel og lidenskap sier jeg gjerne "ja takk!" til, men er litt usikker på den biten med helvete... Men men, det finnes ingen himmel uten et helvete, så man slipper vel ikke unna det heller ;)

Gjest Elisabeta
Skrevet

Himmel og lidenskap sier jeg gjerne "ja takk!" til, men er litt usikker på den biten med helvete... Men men, det finnes ingen himmel uten et helvete, så man slipper vel ikke unna det heller ;)

Må regne med litt helvette innimellom ;)

Gjest Elisabeta
Skrevet

ååå trodde du skreve det vil by på store utfordringer, så ikke at du skrev ikke :eeeh:

får du ofte menn?

Har ikke hatt så store problemer med det, nei.

Gjest lurven
Skrevet

Har ikke hatt så store problemer med det, nei.

det skjønner jeg godt hvis du ser ut som dama på avataren din

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg er her fordi jeg aldri har hatt eller kan få kvinner i livet mitt. Så KG er en god plass der jeg kan lese hva kvinner tenker og mener. Så jeg kanskje er litt forberedt om en kvinne skulle se min vei. Så er det jo så mye gøy trolling her også da, ikke at jeg deltar i slikt. Leser det gjør jeg gjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...