Gjest Evel Skrevet 7. juni 2014 #21 Skrevet 7. juni 2014 Det slo deg ikke at vi er her fordi vi elsker damer? Kjærlighet starter med krangel, vet du Ifølge den der tesen er jeg i skikkelig kjærlighetsdrama med flere kranglefanter her på kg!
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #22 Skrevet 7. juni 2014 Jeg regner iskaldt med at jeg hadde vært fast inventar på Manneguiden, om det fantes Jeg forstår dere veldig godt det fantes noe a la manneguiden en gang i tiden, vet ikke om det finnes lenger
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #23 Skrevet 7. juni 2014 Jeg regner iskaldt med at jeg hadde vært fast inventar på Manneguiden, om det fantes Jeg forstår dere veldig godt prøv å få en mann på kg
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #24 Skrevet 7. juni 2014 prøv å få en mann på kg Det vil nok ikke by på store utfordringer
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #25 Skrevet 7. juni 2014 Det vil nok ikke by på store utfordringer hvorfor det
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #26 Skrevet 7. juni 2014 Og her trodde jeg "AHA" stod for Alpha Hydroxy Acid.. -Mann Anonymous poster hash: b809c...27e
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #27 Skrevet 7. juni 2014 hvorfor det Det byr aldri på store utfordringer "å få" en mann
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #28 Skrevet 7. juni 2014 Og her trodde jeg "AHA" stod for Alpha Hydroxy Acid.. -Mann Anonymous poster hash: b809c...27e Var nok mer som ett "Ahaaaaa!! Akkurat ja!!" Med en litt nebbete tone.
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #29 Skrevet 7. juni 2014 Det byr aldri på store utfordringer "å få" en mann ååå trodde du skreve det vil by på store utfordringer, så ikke at du skrev ikke får du ofte menn?
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2014 #30 Skrevet 7. juni 2014 Ja, det var dette med himmel&helvette, lidenskap osv osv Loooooooooove it!! Himmel og lidenskap sier jeg gjerne "ja takk!" til, men er litt usikker på den biten med helvete... Men men, det finnes ingen himmel uten et helvete, så man slipper vel ikke unna det heller
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #31 Skrevet 7. juni 2014 Himmel og lidenskap sier jeg gjerne "ja takk!" til, men er litt usikker på den biten med helvete... Men men, det finnes ingen himmel uten et helvete, så man slipper vel ikke unna det heller Må regne med litt helvette innimellom
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #32 Skrevet 7. juni 2014 ååå trodde du skreve det vil by på store utfordringer, så ikke at du skrev ikke får du ofte menn? Har ikke hatt så store problemer med det, nei.
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #33 Skrevet 7. juni 2014 Har ikke hatt så store problemer med det, nei. det skjønner jeg godt hvis du ser ut som dama på avataren din
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. juni 2014 #34 Skrevet 7. juni 2014 Jeg er her fordi jeg aldri har hatt eller kan få kvinner i livet mitt. Så KG er en god plass der jeg kan lese hva kvinner tenker og mener. Så jeg kanskje er litt forberedt om en kvinne skulle se min vei. Så er det jo så mye gøy trolling her også da, ikke at jeg deltar i slikt. Leser det gjør jeg gjerne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå