Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Nå skjønner jeg endelig hvorfor det er så mange menn inne på KG! 1: Hvordan får ett dypt innblikk i kvinners psyke? - KG 2: Hvordan kunne sjekke babes UTEN å måtte betale? - KG 3: Hvor få best mulig humor mens du sitter og klør deg på ballene? - KG
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Den øverste der er jeg ikke helt enig i.. "\Typen gikk ut uten meg, er han UTRO!?", "Mannen så på en annen dame i dag. JEG TROR HAN VIL PULE HENNE!", "Jeg ville PULT HAN HER. VILLE DU?", "Jeg tafset på venninna mi, har jeg blitt LESBISK!?" Det er gjennomsnittsdamas psyke her inne.. Anonymous poster hash: d11c6...158
Gjest Steamboat Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Nå skjønner jeg endelig hvorfor det er så mange menn inne på KG! 1: Hvordan får ett dypt innblikk i kvinners psyke? - KG 2: Hvordan kunne sjekke babes UTEN å måtte betale? - KG 3: Hvor få best mulig humor mens du sitter og klør deg på ballene? - KG Du brukte feil smiley så jeg byttet for deg. Endret 7. juni 2014 av Steamboat
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Nå skjønner jeg endelig hvorfor det er så mange menn inne på KG!1: Hvordan får ett dypt innblikk i kvinners psyke? - KG 2: Hvordan kunne sjekke babes UTEN å måtte betale? - KG 3: Hvor få best mulig humor mens du sitter og klør deg på ballene? - KG Punkt 1 stemmer faktisk med en mannlig bekjent av meg. Han forteller at han lærer mye av å lese på KG; han lærer om hvor slemme kvinner er bl.a., har han fortalt. Anonymous poster hash: 390bf...c34
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Du brukte feil smiley. Hvilken skulle jeg brukt da?
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Den øverste der er jeg ikke helt enig i.. "\Typen gikk ut uten meg, er han UTRO!?", "Mannen så på en annen dame i dag. JEG TROR HAN VIL PULE HENNE!", "Jeg ville PULT HAN HER. VILLE DU?", "Jeg tafset på venninna mi, har jeg blitt LESBISK!?" Det er gjennomsnittsdamas psyke her inne.. Anonymous poster hash: d11c6...158 Hvorfor er du her da?
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Punkt 1 stemmer faktisk med en mannlig bekjent av meg. Han forteller at han lærer mye av å lese på KG; han lærer om hvor slemme kvinner er bl.a., har han fortalt. Anonymous poster hash: 390bf...c34 Jeg tror den lille lista er ganske så dekkende, jeg. Bare å bla igjennom tråder, så ser man fort HVOR gøy gutta har det her inne kniiiis
Gjest Evel Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tror menn er på kg fordi de ikke er så annerledes enn oss kvinner når alt kommer til alt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tror den lille lista er ganske så dekkende, jeg. Bare å bla igjennom tråder, så ser man fort HVOR gøy gutta har det her inne kniiiis Det er jo mulig at alle 3 punkter stemmer for mange menn, inkl min bekjent Anonymous poster hash: 390bf...c34
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tror menn er på kg fordi de ikke er så annerledes enn oss kvinner når alt kommer til alt. Vel, en sannhet med visse modifikasjoner. Sett en gruppe menn vs. en gruppe kvinner i ett rom med ett problem som skal løses, så ser du fort de store forskjellene
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Hvorfor er du her da? Sier ikke at jeg har noe i mot det (god underholdning), men at et dypdykk i kvinners psyke her inne ikke er så veldig nyttig Anonymous poster hash: d11c6...158
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #12 Skrevet 7. juni 2014 Vel, en sannhet med visse modifikasjoner. Sett en gruppe menn vs. en gruppe kvinner i ett rom med ett problem som skal løses, så ser du fort de store forskjellene MEN, jeg skal ikke generalisere. Det finnes myke menn/macho kvinner og omvendt
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #13 Skrevet 7. juni 2014 Sier ikke at jeg har noe i mot det (god underholdning), men at et dypdykk i kvinners psyke her inne ikke er så veldig nyttig Anonymous poster hash: d11c6...158 Er her mest pga punkt 3 du da
Gjest Evel Skrevet 7. juni 2014 #14 Skrevet 7. juni 2014 Vel, en sannhet med visse modifikasjoner. Sett en gruppe menn vs. en gruppe kvinner i ett rom med ett problem som skal løses, så ser du fort de store forskjellene Var denne tråden om et problem som skulle løses? Det er ikke slik jeg leser HI. Kvinner er nysgjerrige på menn, og omvendt. Og så har du de som er bi og homofile. Alt handler om nysgjerrighet for en annen part.
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #15 Skrevet 7. juni 2014 Var denne tråden om et problem som skulle løses? Det er ikke slik jeg leser HI. Kvinner er nysgjerrige på menn, og omvendt. Og så har du de som er bi og homofile. Alt handler om nysgjerrighet for en annen part. Denne tråden var egentlig mest fjas og morro, og ifra en stakkar som har altfor lite å gjøre en pinselørdag. (Nå skal det sies at jeg har trent OG vaska kåken i dag. Prøver nå å lokalisere noe som dufter mistenkelig mye som kattepiss )
Gjest Evel Skrevet 7. juni 2014 #16 Skrevet 7. juni 2014 Denne tråden var egentlig mest fjas og morro, og ifra en stakkar som har altfor lite å gjøre en pinselørdag. (Nå skal det sies at jeg har trent OG vaska kåken i dag. Prøver nå å lokalisere noe som dufter mistenkelig mye som kattepiss ) Åh, kjedelig! Lykke til med jakten!
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2014 #17 Skrevet 7. juni 2014 Nå skjønner jeg endelig hvorfor det er så mange menn inne på KG! 1: Hvordan får ett dypt innblikk i kvinners psyke? - KG 2: Hvordan kunne sjekke babes UTEN å måtte betale? - KG 3: Hvor få best mulig humor mens du sitter og klør deg på ballene? - KG Det slo deg ikke at vi er her fordi vi elsker damer? Kjærlighet starter med krangel, vet du
Gjest lurven Skrevet 7. juni 2014 #18 Skrevet 7. juni 2014 Nå skjønner jeg endelig hvorfor det er så mange menn inne på KG! 1: Hvordan får ett dypt innblikk i kvinners psyke? - KG 2: Hvordan kunne sjekke babes UTEN å måtte betale? - KG 3: Hvor få best mulig humor mens du sitter og klør deg på ballene? - KG her er det overvekt av damer, så egentlig ganske smart å være mann her, får man seg ikke dame på kg har man gjort en dårlig jobb
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #19 Skrevet 7. juni 2014 her er det overvekt av damer, så egentlig ganske smart å være mann her, får man seg ikke dame på kg har man gjort en dårlig jobb Jeg regner iskaldt med at jeg hadde vært fast inventar på Manneguiden, om det fantes Jeg forstår dere veldig godt
Gjest Elisabeta Skrevet 7. juni 2014 #20 Skrevet 7. juni 2014 Det slo deg ikke at vi er her fordi vi elsker damer? Kjærlighet starter med krangel, vet du Ja, det var dette med himmel&helvette, lidenskap osv osv Loooooooooove it!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå