John Galt Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Tittet litt i den andre tråden her om favotitt sex stillinger. Og syntes den var en smule spartansk på flere måter. Manglet flere av favorittene mine, og til kvinnene i mitt liv. Og lite eller ingenting om alt annet. Fra min debut som 14 åring var jeg en ufaglært sex idiot i mange år, som plantet flaggstangen i hullet oppe eller nede kun for egen nytelse. Deretter fulgte flere tiår med en gradvis endring av interessen for sex, nemlig hvordan jeg kunne gi jenta maksimal nytelse av kjærlighets akten. Jeg lærte meg å kontrollere utløsningen slik at vi kunne elske i timevis, og jeg lærte meg å forstå hvordan ulike kvinner kunne oppnå orgasme. Med fingre, tungen, og særlig hvordan det kan gjøres med penetrering, noe som veldig mange kvinner ønsker seg men ikke får til. Mer om det senere, først en sex stilling for mannens nytelse. Dette er stilling for kvinner med styrke i leggene og muskler i vaginaen, og som ønsker å gi mannen sin en ekstraordinær sex opplevelse. Sittende på huk slik som dette kan hun klemme sammen lårene, stramme musklene i musa og "onanere" penisen med en sikulær og gyngende jokking. Samtidig har hun god øye kontakt med mannen sin, og kan hisse ham ytterligere opp gjennom sex mimikk med ansiktet, hvor hun bruker tunge, lepper, øyne og en finger eller to i et avansert samspill. Dette kan ikke forklares, så søkte på YouTube, men kunne ikke finne noe bra, men en kombinasjon av det beste i linkene nedenfor gir en viss pekepinn. Ettersom kvinnen blir sliten ganske fort, kan hun veksle mellom å suge litt, for så å fortsette til mannen ikke klarer mer. Eller som min nåværende partner med slow motion deep throating helt inn, og til slutt, avslutning i halsen hennes. Ja, en mann kan bli fullstendig gal av mindre. Men så har jeg mitt repertoar for å gjøre henne akkurat like "crazy" kåt. Bildet her er ikke riktig, men det beste jeg kunne finne. Mannen må ha benene rett ut for at kvinnen skal ha full bevegelse frihet, og min partner støtter ene albuen på kneet mens hun bruker fingrene, på den andre hånden til ansikts mimikken. Tror en kvinne skal øve litt før hun mestrer denne, men fantastisk for mannen, når hun lærer å finne balansen og rytmen i alle musklene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå