AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har gått på Cerazette før, da gikk jeg på de i 2 år, ikkenoe mensen eller tegn til noe som helst, så prøvde jeg Microgynon, ble så dårlig under mensen at jeg gikk tilbake til Cerazette igjen. Har gått på disse siden starten av året nå, og stadig har jeg perioder med veldig ømme bryst og kjenner murringer nederst i magen og blir litt uggen, litt som at jeg skal ha mensen, men blødning kommer aldri. Vil dette rette seg opp? Er det noen som går på Cerazette og kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: aea41...8fe 1
Dreamworld Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Går også på Cerazette, og kjenner av og til murringer nederst i magen. Føles som mensen ja men aner selv ikke hva det er.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for i hvert fall. Hormoner gjør mye rart med kroppen. Jeg har gått på Cerazette i mange år og den siste uka på brettet blir jeg veldig ofte premenstruell (selv om jeg ikke får menstruasjon). Selv samboeren har lært seg at hvis jeg gråter, er sint eller generelt bare veldig følsom/irrasjonell, så sjekker han pillebrettet og ser om det er den siste uka. Han ler og lar meg være i fred hvis det viser seg at det stemmer.. Så jeg tenker at ja, det er fullt mulig å beholde (eller få nye) plager man normalt forbinder med menstruasjon selv om man ikke har blødningene. Anonymous poster hash: 98682...2b2
Høhø Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Dere som går på Cerazette, får dere ikke mensen? Jeg er snart ferdig med mitt første brett, så forventer jo mensen ganske snart, men hadde vært sykt digg om jeg hadde sluppet
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Dere som går på Cerazette, får dere ikke mensen? Jeg er snart ferdig med mitt første brett, så forventer jo mensen ganske snart, men hadde vært sykt digg om jeg hadde sluppet Nope, har ikke hatt mensen på flere år. Er 28 nå og har vel ikke hatt mensen siden jeg var 23-24. Det er veldig unaturlig og rart, men selvfølgelig veldig digg! Man kan få uregelmessige småblødninger, men jeg har ikke vært spesielt plaget av dette. Om det så kommer noe så er det veldig lite og kortvarig i mitt tilfelle i hvert fall. Anonymous poster hash: 98682...2b2 3
Trudemor10 Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Hei Jeg er akkurat ferdig med mitt første brett cerazette. Jeg ser dere skriver at dere har mistet mensen helt, men jeg fikk mensen på fredag og blør mer enn noensinne.. mistet dere mensen fra første brettet eller "gikk det seg til" på en måte? Hadde virkelig håpet mensen forsvant, jeg er 38 år og "trenger" ikke mensen mere Jeg fikk også ømme bryster den siste uken føre mensen kom..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Hei Jeg er akkurat ferdig med mitt første brett cerazette. Jeg ser dere skriver at dere har mistet mensen helt, men jeg fikk mensen på fredag og blør mer enn noensinne.. mistet dere mensen fra første brettet eller "gikk det seg til" på en måte? Hadde virkelig håpet mensen forsvant, jeg er 38 år og "trenger" ikke mensen mere Jeg fikk også ømme bryster den siste uken føre mensen kom.. Jeg startet på Cerazette igjen rundt nyttår, og for en måned siden blødde jeg i noen dager, samt at jeg kjente murringer og litt sånn uggen. Det sies vel at det kan ta 6-12 mnd før det stabiliserer seg helt. Ikke alle som blir helt kvitt det heller Anonymous poster hash: aea41...8fe
Trudemor10 Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Jeg startet på Cerazette igjen rundt nyttår, og for en måned siden blødde jeg i noen dager, samt at jeg kjente murringer og litt sånn uggen. Det sies vel at det kan ta 6-12 mnd før det stabiliserer seg helt. Ikke alle som blir helt kvitt det heller Anonymous poster hash: aea41...8fe Ok, Takk for svar Bare så utrolig kjedelig nå som det er sommer, i dag har jeg hatt mensen i en uke, men ser ingen tegn til at den har tenkt å gi seg
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Ok, Takk for svar Bare så utrolig kjedelig nå som det er sommer, i dag har jeg hatt mensen i en uke, men ser ingen tegn til at den har tenkt å gi seg Ja, det er slitsomt med mellomblødninger for du vet liksom ikke hvor lenge det vil vare Håper for din del at det gir seg ganske snart da, kjedelig på sommerstid ja, jeg er bare glad det fins tamponger! Anonymous poster hash: aea41...8fe
Doradora Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Du bør ta en test for å utelukke graviditet i det minste. Jeg ble gravid på Cerazette.
miramis Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Du bør ta en test for å utelukke graviditet i det minste. Jeg ble gravid på Cerazette. Da rotet du med tidspunktene. Jeg har p-stav (samme hormonene) og har ikke mensen. Blør av og til, sånn annenhver måned, i noen timer.
Gjest Blubberella Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Jeg mistet mensen helt på Cerazette men kunne få en og annen bitteliten blødning av og til (holdt i massevis med et lite truseinnlegg). Hadde tendenser til både ømme pupper, murringer og PMS-følelse. Det var utrolig behagelig å slippe mensen men jeg ble helt ødelagt i psyken av de så jeg valgte å slutte. Jeg ble ikke direkte deprimert men det føltes som om jeg mistet gnisten fullstendig og alt ble bare totalt uinteressant. Lykkefølelse var et ukjent begrep. Dette gjaldt sexlysten også, den ble nesten borte. Jeg føler meg mye bedre uten selv om jeg savner å slippe å tenke på mensen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå