Gå til innhold

Er dette mest sannsynlig sopp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente som nylig hadde sex med en gutt uten kondom.
Igår da jeg la meg merket jeg såvidt kribling i underlivet.

I da klør det litt. Og jeg puttet fingeren min oppi skjeden for å se. Da var utflodet veldig tykt og hvitt.

Er det dette som kalles sopp?

Går det over av seg selv eller er jeg nødt å behandle det?

Kan jeg ha sex som normalt, og vil det lukte?

Kan jeg ha fått en kjønnssykdom?

Anonymous poster hash: 33e3f...53b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump...

Anonymous poster hash: 33e3f...53b
Skrevet

Det kan være sopp ja! Selv er jeg veldig ny på dette med sopp, så vi får se om det kommer noen sopp-eksperter innom. Jeg er nemlig litt nysgjerrig jeg også.

Skrevet

Høres ut som sopp ja... Apoteket har midler mot dette, canesten eller flagyl. Pass på å kjøpe den som har både stikkpiller og krem:)tar en uke med kur og da burde alle symptomene være borte.Hold deg unna sex da sopp er smittsomt. Blir det ikke borte etter en kur så gå til lege da det kan være klamydia Osv og du trenger penicilin,lykke til:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gjerne tatt en klamydia test uansett. Selv om symptomene forsvinner kan det være klamydia. En kan ha dette uten symptomer. Vet om ei som hadde d rundt et år uten å vite om det :) Bedre å være helt sikker :)

Anonymous poster hash: 65a97...ca8

• Liker 1
Skrevet

Kan godt være sopp, men iom at du hadde ubeskyttet sex så synes jeg du bør teste deg for klamydia også:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som sopp ja... Apoteket har midler mot dette, canesten eller flagyl. Pass på å kjøpe den som har både stikkpiller og krem:)tar en uke med kur og da burde alle symptomene være borte.Hold deg unna sex da sopp er smittsomt. Blir det ikke borte etter en kur så gå til lege da det kan være klamydia Osv og du trenger penicilin,lykke til:)

Flagyl fungerer ikke på sopp.

Anonymous poster hash: 2ede1...58f

• Liker 1
Skrevet

Flagyl fungerer ikke på sopp.

Anonymous poster hash: 2ede1...58f

Nei beklager, det var mot bv det!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hørt om noen som merker så tydelige tegn på klamydia etter én dag, men for sikkerhetsskyld ville jeg testet meg for kjønnssykdommer. Det er dessuten heller ikke nødvendigvis sopp, men en reaksjon på at du har fått noe inn i skjeden som kan ha forstyrret den naturlige bakteriefloraen, hvis du ikke regelmessig har samleie uten kondom. Kan også garantere deg at om det hadde vært sopp hadde du visst det - det klør ganske jævlig for å være helt ærlig! Fikk det selv da jeg begynte å ha ubeskyttet sex, men ikke før etter ca 1 mnd med kjæresten. Jeg synes uansett du skal se det an et par dager og heller få sjekket deg hos legen eller en helsestasjon :)

Anonymous poster hash: a8fd9...8c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...