*Emma* Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Jeg har lyst til å kjøpe meg en ola bukse - I DAG så derfor haster dette litt Har egentlig sett på andre at jeg syns Fornarina er kuule men de er jo så dyre. Siden jeg så at Lee var mye biligere og jeg syns de ser fine ut også tenkte jeg det var greit. Så gikk jeg på JC og fant ingen bukser med liv-vidde større enn 30. Fins det ikke? Jeg hadde ikke tid til å stå å vente på at noen kunne hjelpe meg der så jeg vet jo ikke ome jeg bare ikke fant dem. Hvis Lee har samme størrelser som Levi's må jeg sikkert ha 33 eller 34? Er det "håp" for meg?
Gjest gjesta Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Lee finnes i større størrelser en 30. Mener å ha sett 33, men aner ikke hvilken modell, og jeg vet heller ikke om det er det største.
Gjest Coral Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Lee finnes i større størrelser enn 30 - heldigvis! Men mener det er slik at deres livvidde er 29" 31", 33" osv. I motsetning til feks Levis som har vidde 30" 32 ++ Liker veldig godt lee selv, har flere bukser og de er mine favoritter.
*Emma* Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2004 Ja ja kjekt å vite at det bør finnes...da får jeg vel ta meg tid til å spørre noen om hjelp når jeg shopper etterpå. Der jeg var hadde de alt mulig fra 24 i livet til 30. De fleste var mellom 25-29......ja ja den som bare var så tynn - sukk
Gjest Coral Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 Kanskje de var utsolgt for større størrelser der du var, og bare hadde de minste igjen? Isåfall sier jo det litt om hvilke størrelser de fleste av oss bruker God shopping
*Emma* Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2004 Kanskje de var utsolgt for større størrelser der du var, og bare hadde de minste igjen? Isåfall sier jo det litt om hvilke størrelser de fleste av oss bruker God shopping Det var faktisk veldig hyggelig sagt. Nå ble jeg kjempe glad!" Jeg tenkte bare å nei alle bruker små..men det er jo mulig du har rett. Oppløftende tanke. Takk :dagensrose:
Gjest Coral Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 Bare hyggelig, håper du finner en bukse du liker
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 @*Hanne* Du tenker sikkert på lengden; der har Lee 31" og 33", mot Levi's og andre som har 32" og 34". Livviddene finnes vel i alle størrelser, vil jeg tro? Jeg vet ikke noe om størrelse, men du burde sjekke flere steder. Jeg kan tippe at du ville like modellen Leola; bootcut, lav på livet, men kortere foran enn bak, så du slipper å få "rørleggersprekk", som samboeren min kaller det.
Gjest Coral Skrevet 18. juni 2004 #10 Skrevet 18. juni 2004 @*Hanne* Du tenker sikkert på lengden; der har Lee 31" og 33", mot Levi's og andre som har 32" og 34". Livviddene finnes vel i alle størrelser, vil jeg tro? quote] Jepp, var selvsagt det jeg mente :oops: Leola er min favorittmodell
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #11 Skrevet 18. juni 2004 Leola passer de fleste jenter som har hofter, har jeg funnet ut (jeg har selv altfor smale hofter for den modellen selv, men det fant jeg ut "the hard way"; den buksa kan ikke brukes uten belte for meg).
Gjest Lyna i.i. Skrevet 18. juni 2004 #12 Skrevet 18. juni 2004 Tja - alle størrelser og alle størrelser. Jeg har ikke funnet store nok Lee-bukser noe sted. Bruker vanligvigvis størrelse 42-44 (ikke tommer altså!), skulle vel tilsvare rundt 33 tommer?
*Emma* Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2004 Leola er nok min stil ja (fant bilder på nettet.) Lee hadde 32 34 etc i benlengde de også..ihvertfall der jeg var..gjengangeren i alle buksene var jo 34...Tenk å bruke 26-34 da er man bra lang å tynn!! Lyna: Ingen i 33 eller 34?! HUff da.....jeg skal ihvertfall prøve på Stovner Senter i kveld,.....de har vel endel butikker så muligheten er jo der....
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #14 Skrevet 18. juni 2004 Mine Lee-bukser (Felton og Leola) er i hvertfall i lengde 33, som er litt langt. Jeg hadde foretrukket 32, som jeg bruker ellers. Men aldri mer Lee for min del, den passer meg ikke helt, rett og slett.
Gjest Coral Skrevet 18. juni 2004 #15 Skrevet 18. juni 2004 Når det gjelder størrelse/ vidde i livet, så bruker min søster rundt 33-34" og hun har flere leebukser, blant annet i modellen leola. De sitter veldig fint på
*Emma* Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #16 Skrevet 18. juni 2004 Når det gjelder størrelse/ vidde i livet' date=' så bruker min søster rundt 33-34" og hun har flere leebukser, blant annet i modellen leola. De sitter veldig fint på [/quote'] JIPPI da får jeg gå på jake etter jobb...bare 1.5 time så drar jeg herfra!!
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #17 Skrevet 18. juni 2004 Hvor mye koster Lee buksene? Jeg betaler sjeldent mer enn 500 kr for en bukse. Har prøvd Miss-sixty bukser et par ganger bare for morro skyld (ville aldri hatt det, for dyrt, for fjortis ogfor berte for min del) men de passer meg overhode ikke. Trange i lårene og kjempe vide i livet!Ok, nå har jeg litt kraftige lår til kroppen min, ettersom jeg har trent mye som man får lårmuskler av, og jeg er vid i livet. Str. 27 i Miss-sixty er altfor vid i livet og for trang i lårene. Har Lee-buksene den samme formen som Miss-sixty?
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2004 #18 Skrevet 18. juni 2004 Leola koster enten 699 eller 799, jeg husker ikke helt. Jeg betalte 79 Euro i Euroland, så tipper 699 norske. Leola er bra hvis du har muskuløse lår; mitt problem er rett og slett at den blir for vid i hoftene, siden jeg har smale hofter, men muskuløse bein og rumpe (trening...) Dessuten har de fleste Leola-buksene litt stretch, så de er behagelige. Kjøp en str mindre enn du tror du trenger, de utvider seg endel i bruk. (Jeg bruker selv enten 25 eller 26, men har ikke funnet 25 i Leola i Norge, men i Nederland hadde de det).
-Fisken- Skrevet 18. juni 2004 #19 Skrevet 18. juni 2004 Ok, takk Får se om jeg finner noe som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå