Gå til innhold

Pewdiepie - Er han kjekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke peiling på hvem det er, men syntes ikke det var noe spesielt med han... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett han før. Var ikke stygg, men heller ikke superkjekk sånn at jeg ville snudd meg etter han på gata. Helt vanlig kjekk kanskje? For mange blir jo folk kjekkere når de er kjendis da, så det har kanskje noe med saken å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min type.  Men kan noen forklare meg hvorfor han er så populær??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er litt rart å spørre andre mennesker om noen er kjekke? Det kommer jo helt an på hva et individ syns om personens utseendet. Foreksempel. I mine øyne er Jeremy Irons kjekk, men jeg hadde aldri startet en tråd for å få andre sine innspill på om de syns han er kjekk eller ikke.

Jeg har ikke noe å si om utseendet til denne youtuberen, men syns mye av det han har gjort tidligere er så teit at jeg skulle ønske han ikke fikk oppmerksomhet lenger. 

Endret av DianaV
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
2 timer siden, B_K_W skrev:

Ikke min type og fryktelig slitsom å høre på...

Ja og jeg skjønner ikke hva greia er med han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Han er en pen mann. Veldig hyggelig og raus :) 

Jeg har gamet litt med han online før, og det var egentlig helt tilfeldig for mange år siden . Før han tok helt av. Allerede da var han utrolig jordnær og empatisk :) Jeg synes nå at folk automatisk blir veldig mye mer kjekkere når de har en varm og god utstråling . Og det har Felix. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Han er en pen mann. Veldig hyggelig og raus :) 

Jeg har gamet litt med han online før, og det var egentlig helt tilfeldig for mange år siden . Før han tok helt av. Allerede da var han utrolig jordnær og empatisk :) Jeg synes nå at folk automatisk blir veldig mye mer kjekkere når de har en varm og god utstråling . Og det har Felix. 

Ikke noe er så sjarmerende som en mann som betaler folk for å holde opp skilt som sier "death to all jews", og slenger rundt seg med n-ordet, gjør narr av kinesere, og donerte 50.000$ til en anti-hat gruppe og så tok pengene tilbake igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Saph skrev:

Ikke noe er så sjarmerende som en mann som betaler folk for å holde opp skilt som sier "death to all jews", og slenger rundt seg med n-ordet, gjør narr av kinesere, og donerte 50.000$ til en anti-hat gruppe og så tok pengene tilbake igjen. 

Det har jeg ikke fått med meg, vet han tok en pause fra YT. Men det her har jeg faktisk ikke fått med meg. Hvor står det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 29.2.2020 den 18.25, Saph skrev:

Ikke noe er så sjarmerende som en mann som betaler folk for å holde opp skilt som sier "death to all jews", og slenger rundt seg med n-ordet, gjør narr av kinesere, og donerte 50.000$ til en anti-hat gruppe og så tok pengene tilbake igjen. 

Dette stemmer absolutt ikke. Han sa n-ordnet én gang med et uhell under en livestream. Han beklaget for det. Og han har heller ikke betalt folk for å holde opp skilt. Han har en fritidsbolig i Japan og er veldig interessert i Japansk kultur. Han og konen lærer seg japansk. De har stor respekt for asiatisk kultur og han har flere videoer hvor han viser fram Asia. Han donerer masse penger til veldedighet og arbeider masse med anti-mobbing.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lirah
6 timer siden, swaggie90210 skrev:

Dette stemmer absolutt ikke. Han sa n-ordnet én gang med et uhell under en livestream. Han beklaget for det. Og han har heller ikke betalt folk for å holde opp skilt. Han har en fritidsbolig i Japan og er veldig interessert i Japansk kultur. Han og konen lærer seg japansk. De har stor respekt for asiatisk kultur og han har flere videoer hvor han viser fram Asia. Han donerer masse penger til veldedighet og arbeider masse med anti-mobbing.

 

Skjedde det samme med en kjent beautyguru på youtube, Kathleen Lights. Hun sa n-ordet èn gang og ble anklaget for å være rasist. Beklaget seg så mye hun kunne men hjalp ikke, alle var fortsatt overbevist om at hun var rasist.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...