Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #41 Skrevet 8. juni 2014 dere får ikke merker etter kattas klør i sofaen da? De har jo en tendens til å kroe med klørne når de koser seg. Har heller en oppklort sofa enn stilen til Karl og Co
Gjest Trolletrine Skrevet 8. juni 2014 #42 Skrevet 8. juni 2014 dere får ikke merker etter kattas klør i sofaen da? De har jo en tendens til å kroe med klørne når de koser seg. Nei, faktisk ikke. Mulig det er fordi katten vår er en feiging og ikke tør klore på et uvant underlag, men foreløpig har han ikke gjort det. Stoffsofaen derimot.....herregud som den så ut.....hadde faktisk fortrengt det;-)
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #43 Skrevet 8. juni 2014 Har heller en oppklort sofa enn stilen til Karl og Co De hadde jo ikke skinnsofa i Karl og Co.. husker de sofaene veldig godt... Anonymous poster hash: 4d818...367
Gjest Trolletrine Skrevet 8. juni 2014 #44 Skrevet 8. juni 2014 Har heller en oppklort sofa enn stilen til Karl og Co [/quote Anbefaler deg å bli litt mer oppdatert på interiørfronten hvis du fremdeles lever i den tro at det er stilen til Karl og Co som er rådende;-)
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #45 Skrevet 8. juni 2014 De hadde jo ikke skinnsofa i Karl og Co.. husker de sofaene veldig godt... Anonymous poster hash: 4d818...367 Jeg burde skjønt at en jævla flisespikker skulle komme å kommentere. Du har selvsagt helt rett. Karl og Co sofaen var om jeg ikke husker feil faktisk av tøy, og i fargen rød med blomster på? Jeg skulle kanskje skrevet ; "Heller oppklort sofa, enn sofaen til Pelle fra døden på Oslo S"
Gjest Trolletrine Skrevet 8. juni 2014 #46 Skrevet 8. juni 2014 dere får ikke merker etter kattas klør i sofaen da? De har jo en tendens til å kroe med klørne når de koser seg. Glemte å nevne at vi er flinke med å spraye sånn katnip på klorebrettet hans, som forøvrig befinner seg rett bak sofaen. Kanskje det er derfor det går så bra.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #47 Skrevet 8. juni 2014 Jeg sa..heller en OPPKLORT tøysofa (altså i den betydning at jeg heller foretrekker en oppklort tøysofa) heller enn sofaen til Karl og Co (insinuerer altså her at sofaen til Karl ((og CO, vel og merke)) ikke akuratt er hotteste tema på fashionuka i Milano eller hvor faen det er de designerhomoene holder til om dagen.
Gjest Trolletrine Skrevet 8. juni 2014 #48 Skrevet 8. juni 2014 Jeg sa..heller en OPPKLORT tøysofa (altså i den betydning at jeg heller foretrekker en oppklort tøysofa) heller enn sofaen til Karl og Co (insinuerer altså her at sofaen til Karl ((og CO, vel og merke)) ikke akuratt er hotteste tema på fashionuka i Milano eller hvor faen det er de designerhomoene holder til om dagen. Knis.....
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #49 Skrevet 8. juni 2014 Jeg burde skjønt at en jævla flisespikker skulle komme å kommentere. Du har selvsagt helt rett. Karl og Co sofaen var om jeg ikke husker feil faktisk av tøy, og i fargen rød med blomster på? Jeg skulle kanskje skrevet ; "Heller oppklort sofa, enn sofaen til Pelle fra døden på Oslo S" Salongen de hadde var av typen lakkert furu med matchende reol og bord... samt rødt "ulltrekk" med litt mønster i blått eller grønt (eller begge deler). Anonymous poster hash: 4d818...367
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #50 Skrevet 8. juni 2014 Oj.. faktisk gult også.. http://i1.ytimg.com/vi/EWpQHmJubkw/hqdefault.jpg Anonymous poster hash: 4d818...367
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #52 Skrevet 8. juni 2014 Salongen de hadde var av typen lakkert furu med matchende reol og bord... samt rødt "ulltrekk" med litt mønster i blått eller grønt (eller begge deler). Anonymous poster hash: 4d818...367 Oi..wow. Hva du kan.. Kan jeg låne alle sesongene av deg eller? Kan jeg få ta på deg i samme slengen også?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #53 Skrevet 8. juni 2014 Oi..wow. Hva du kan.. Kan jeg låne alle sesongene av deg eller? Kan jeg få ta på deg i samme slengen også? Har dessverre ikke noen av sesongene, men var trofast seer. Du kan nok ikke ta på meg, men vi kan være BFF! Anonymous poster hash: 4d818...367
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #56 Skrevet 8. juni 2014 Salongen de hadde var av typen lakkert furu med matchende reol og bord... samt rødt "ulltrekk" med litt mønster i blått eller grønt (eller begge deler).Anonymous poster hash: 4d818...367 Nemlig. Der håpløse ungkarer har skinnsofa har håpløse (vordende) familiefedre og -mødre sånn sofa. Sånn sofa er skinnsofa i stoff.Anonymous poster hash: f1277...b3a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #57 Skrevet 8. juni 2014 Ja, synes skinnsofa er forferdelig stygt og harry. Minner meg om folk som røyker, drar på charter til syden og synger øl-øl-og-mere-øl, og konstant har kaffeflekker på kaffebordet av furu som de ikke tar bort. Burde ikke denne ligge på "skråblikk og generaliseringer" ? Anonymous poster hash: c3815...550 1
Grønt blad Skrevet 8. juni 2014 #58 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Oj.. faktisk gult også..http://i1.ytimg.com/vi/EWpQHmJubkw/hqdefault.jpgAnonymous poster hash: 4d818...367 Dette er vel fra Mot i brøstet? I Karl & co hadde Karl flott grønn sofa. Å, som jeg gjerne skulle hatt den! ( men jeg ville heller ikke hatt svart skinnsofa...). https://www.google.no/search?q=karl+%26co&tbm=isch&tbs=simg:CAQSYglQEoCcF154-BpOCxCwjKcIGjwKOggCEhSvEukR6hHxHu8Rwh7rEf0d_1h3sERog4cTAvqg1ktP6vVfR5ihyHIP_1QL6ak5_1Fthvc3YcHHBkMCxCOrv4IGgAMIXpqT8JjD_18C&sa=X&ei=VxGUU73TBcXoywOf6IE4&ved=0CBoQwg4oAA&biw=360&bih=520 Endret 8. juni 2014 av Grønt blad 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #59 Skrevet 8. juni 2014 Dette er vel fra Mot i brøstet? I Karl & co hadde Karl flott grønn sofa. Å, som jeg gjerne skulle hatt den! ( men jeg ville heller ikke hatt svart skinnsofa...).https://www.google.no/search?q=karl+%26co&tbm=isch&tbs=simg:CAQSYglQEoCcF154-BpOCxCwjKcIGjwKOggCEhSvEukR6hHxHu8Rwh7rEf0d_1h3sERog4cTAvqg1ktP6vVfR5ihyHIP_1QL6ak5_1Fthvc3YcHHBkMCxCOrv4IGgAMIXpqT8JjD_18C&sa=X&ei=VxGUU73TBcXoywOf6IE4&ved=0CBoQwg4oAA&biw=360&bih=520 Ja, synes skinnsofa er forferdelig stygt og harry. Minner meg om folk som røyker, drar på charter til syden og synger øl-øl-og-mere-øl, og konstant har kaffeflekker på kaffebordet av furu som de ikke tar bort. Burde ikke denne ligge på "skråblikk og generaliseringer" ? Anonymous poster hash: c3815...550 TS spurte i ramme alvor om skinnsofa er greit, og det faktum at tråden raskt utviklet seg i retning Skråblikk & Co er vel svar nok. Anonymous poster hash: f1277...b3a 1
Gjest Gaea Skrevet 8. juni 2014 #60 Skrevet 8. juni 2014 Brun skinnsofa da, er det like ille? Tror vi får det her etterhvert. Greit når man har hund, katt og allergisk mann i samme leilighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå