AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 Jeg og familien lurer på å legge neste års ferie til Orlando. Er det noen som har erfaringer fra Orlando? Hvordan er temperaturen der i Mai? Tenker da på Shopping Restauranter ting å gjøre for barna som da er 4 og nesten 6 år. Anonymous poster hash: 5dfa5...40c
I all verden Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Orlando er verdens fornøyelsesparkmekka og er flott året rundt. Mai er en av de beste månedene, siden det da er sommer og varmt, men litt færre turister enn i juni/juli/august. 4 og 6 år er egentlig altfor ungt til å få fullt utbytte av parkene i Orlando. De er for små til å kjøre mange av de beste attraksjonene, de holder ikke ut like mange timer som større barn ville gjort (færre timer i parkene = mindre for pengene) og flyreisen er lang for dem. Jeg tenker helt ærlig at det er mange andre steder man heller kan ta med så små barn som vil gi dem mer utbytte av turen. En reise til Orlando er heller ikke spesielt billig, så jeg ville heller spart det til barna ble større
shae Skrevet 25. juni 2014 #3 Skrevet 25. juni 2014 Er helt enig at Orlando er fornøyelsesmekka nr.1 Vi var der i fjor og sønnen min var 5 år og storkosa seg i uansett park. Jeg kan tipse deg om å google mye om disney, på youtube har mange disney world entusiaster laget video/filmsnutter om parkene og tips og råd, jeg fikk i alle fall mange gode derfra. Kjøp gjerne Disney billetter direkte fra Disney´s egen nettside, billigere, sikker og så slipper dere kø i parken, for det blir det nok av. Orlando er blitt en shoppingsmekka og det skyldes nok alle outlet som er i byen. Billig! Du må regne med å bruk en hel pr. outlet for dem er gedigne. Send meg gjerne en PM om du vil. Vi reiser tilbake til Orlando i høst ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå