AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #21 Skrevet 7. juni 2014 Ts. Hvor ligger disse "billigbutikkene" og outlets? Jeg trodde de lå utenfor byen, men ligger det outlets i sentrumsområdet? Det er nok mer for oss enn designerbutikkene. Anonymous poster hash: 3d88c...37d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #22 Skrevet 7. juni 2014 Ts. Hvor ligger disse "billigbutikkene" og outlets? Jeg trodde de lå utenfor byen, men ligger det outlets i sentrumsområdet? Det er nok mer for oss enn designerbutikkene.Anonymous poster hash: 3d88c...37d Jeg vet ihvertfall om 3 outlets som ligger i sentrum. To av dem ligger riktignok litt utenfor "turistalfarvei" (Milano er en stooooor by), men er man litt oppegående på å finne ut av t-bane/trikk så er det ikke dyrt å komme seg dit. Den lettest tilgjengelige outleten er i en av gatene som er blant de beste shopping-gatene for oss med normale lommebøker. Corso Venezia. I denne gaten finner du også blant annet H&M, Zara og flere andre. Og flere andre billig-kjedebutikker. Jeg er på vei til senga nå, men skal prøve å gi deg noen konkrete adresser senere! Anonymous poster hash: 56b7c...642
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå