Gå til innhold

Leser du mye blader?


Smilla78

Anbefalte innlegg

I så fall hvilke? Jeg leser mag, inside, makeup og hår og elle fast og shapeup, det nye og tique av og til. Elsker å slappe av med et rykende ferskt blad. Bruker mye penger på blader ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg leser sjelden blader. Moteblader skyr jeg som pesten. Skal jeg lese noe blir det Marie Claire, Cosmo, Illustrert Vitenskap eller Psychology Today.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg prøver å la være å kjøpe blader; de fleste reportasjene er overfladiske og ikke spesielt godt skrevet. Motereportasjer interesserer meg ikke i noen særlig grad. Jeg synes også det er ekkelt når blader som Det Nye og KK har motereportasjer, slanketips osv i salig blanding med mer seriøst stoff; jeg får på følelsen at det seriøse stoffet er halvhjertet skrevet og mest lagt til å for å skaffe cred eller alibi :cry:

Jeg liker best å lese interiør- og treningsblader, men først og fremst leser jeg aviser og bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Detnye og Illustrert vitenskap.

Hvis jeg skal skjemme meg litt bort, kjøper jeg balder som vouge osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser et par interiørblader i løpet av en måned. Moteblader har jeg sluttet å kjøpe, men jeg leser litt på nettet istedet.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, leser endel blader, men jeg leser aldri typiske dameblader med mote og sminke. Det kjeder meg...

Jeg kjøper heller Levende historie, Spor, Discovering Archaeology, Discovering Egypt, Illustrert vitenskap, Nemi, Tommy og Tigeren, kunstblader, History revealed. Ja, i det hele tatt kulturblader + litt tegneserier.

Og så leser jeg Se & Hør siden mannen er avhengig av det, men tror nok ikke jeg hadde kjøpt det hadde det bare vært meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser Vogue, ELLE, Det Nye, Cosmopolitan, Marie Claire, Maison, Glamour og ELLE interiør fast. Elsker blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg leser ganske mye, i tillegg til aviser og bøker. Mine favorittblader er;

Donald

DetNye

Topp

Girls

Nemi

Larsons gale verden

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Abonerer på Nemi, Det Nye, Elle interiør og et scrappe blad. Elsker balder og morsomt å få annen post en reklame innimellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer med hvor god tid jeg har. Men KK får jeg som regel med meg, T&T innimellom, Villmarksliv, Fjell&Vidde, Elle++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esther

Er medlem av Norsk Hageklubb :dagensrose: og får månedlige blader derfra ... De leser jeg fra perm til perm og bruker dem til oppslagsverk etterpå.

Så hender det en sjelden gang at jeg kjøper KK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser musikkblader som Uncut, Mojo og Q.. Utenom det er det Pondus, Larsons, Illustrert Vitenskap og Levende Historie som lese i mitt hjem.

Som regel får jeg Det Nye av søsteren min når hun har lest det, men de samler som regel bare støv...

Oppdaget nå at jeg faktisk leser mye blader, men med mye skolearbeid orker jeg aldri ta fatt på en ny bok!

I sommer skal det derimot leses :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

åja ;(

Elle

Henne

Det nye

Make up og hår

Shape-up

Bonytt

Jeg kjøper jo ikke alle.. Men er lett offer for selgere som skal gi meg en god pris på 6 utgaver. så jeg har abbonement på

Henne

Det nye

Make up og hår

Shape-up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å kjøpe ukeblader sist vi sparte til ferietur.

Før jeg sluttet å kjøpe var jeg ekstrem. Kjøpte 3-5 ukeblader pr uke + månedsmagasiner.

Nå kjøper jeg et og annet interiørblad og kanskje et ukeblad i måneden hvis det er noe virkelig interessant.

Ellers har jeg jo tilgang på diverse blader på jobben som kan lånes. Men det er sjelden at jeg tar med meg noe hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fraggel

Jeg leser så og si aldri blader, bortsett fra om jeg kjeder meg noe sinnsykt, skal sitte lenge på buss/tog el.

Synes det for det meste er uinteressante artikler, og haugevis av direkte dumhet som formidles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Synes det for det meste er uinteressante artikler, og haugevis av direkte dumhet som formidles.

Du kan få sagt det, du :wink: Og jeg er så enig, så enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel

Du kan få sagt det, du :wink: Og jeg er så enig, så enig.

:wink: Jeg fikk nesten astma-anfall (nei, jeg har ikke astma) da jeg leste i et av "damebladene" hvordan man bør sitte mens man har sex, for å ta seg best mulig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Jeg fikk nesten astma-anfall (nei, jeg har ikke astma) da jeg leste i et av "damebladene" hvordan man bør sitte mens man har sex, for å ta seg best mulig ut...

Ja-a, det er jo viktig å se best mulig ut til en hver tid vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...