QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. juni 2014 #21 Skrevet 6. juni 2014 Nei, de er ekstremt selvsentrert og navlebeskuende og må alltid tas hensyn til og får de ikke til noe er det en katastrofe på linje med atomkrig. Ikke alle kunstnere er som Ari Behn. 3
Gjest Genic Skrevet 6. juni 2014 #22 Skrevet 6. juni 2014 Ikke alle kunstnere er som Ari Behn. Alle er vel ikke sånn, men de fleste tror de kan tillate seg mer av utbrudd fordi de er kunstnere. De har liksom "rettigheter" som gjør at det å rase rundt og hyle og grine når de ikke klarer å uttrykke det de vil skal aksepteres og når de lykkes skal de hylles og alle skal legge seg langflate. Man må ha et stort ego for å lykkes som kunstner, derfor vil jeg ikke date en. Det er ikke rom for et vanlig partnerskap. Men jeg er glad i kunst og kunstnere som gir meg noe. Men som kjæreste, nei takk. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Ja, jeg er sammen med en. Mvh Yvonne Hvor gamle er du og han. Det har jeg alltid lurt på Anonymous poster hash: a9691...41e
Anglofil Skrevet 6. juni 2014 #25 Skrevet 6. juni 2014 Hvor gamle er du og han. Det har jeg alltid lurt på Anonymous poster hash: a9691...41e Han er 32 og jeg er 27. Mvh Yvonne
Rosewood Skrevet 6. juni 2014 #26 Skrevet 6. juni 2014 Jeg er ganske fornøyd med min nåværende kjæreste, men jeg hade ikke hatt noe i mot der hvis jeg var singel
Cosette Skrevet 6. juni 2014 #27 Skrevet 6. juni 2014 Nei, sånne folk har ofte minimalt med penger og forståelse for hvordan verden fungerer. Samt at jeg vil ikke kalle 95% av den "kunsten" som lages i dag for kunst. Anonymous poster hash: efbe3...41e Kunne aldri ha datet noen som AB-en jeg har sitert over her.
Anglofil Skrevet 6. juni 2014 #28 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Alle er vel ikke sånn, men de fleste tror de kan tillate seg mer av utbrudd fordi de er kunstnere. De har liksom "rettigheter" som gjør at det å rase rundt og hyle og grine når de ikke klarer å uttrykke det de vil skal aksepteres og når de lykkes skal de hylles og alle skal legge seg langflate. Man må ha et stort ego for å lykkes som kunstner, derfor vil jeg ikke date en. Det er ikke rom for et vanlig partnerskap. Men jeg er glad i kunst og kunstnere som gir meg noe. Men som kjæreste, nei takk. Folk er forskjellige, også kunstnere. Jeg kunne aldri selv vært med en fyr som var slik du beskriver, uavhengig av hvorvidt han var kunstner eller ikke. Samboeren min er som sagt kunstner, og jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen din fra det miljøet han er en del av, som da også består av mange andre kunstnere. N år det er sagt så kan jeg være enig i at enkelte kunstnere kan være rimelig pretensiøse og høye på seg selv, men mitt inntrykk er ikke at flertallet er sånn. Antagelig fordi mange faktisk er nødt til å ha bena godt plantet på jorda. De fleste av dem har ikke mulighet til å leve av kunsten alene, heller ikke min samboer, og er stort sett vanlige folk som deg og meg. Mvh Yvonne Endret 6. juni 2014 av Yvonne
Amyful Skrevet 6. juni 2014 #29 Skrevet 6. juni 2014 Det er jo mange forskjellige kunstnere der ute. denne tråden var altfor generell...
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2014 #30 Skrevet 7. juni 2014 Nei, sånne folk har ofte minimalt med penger og forståelse for hvordan verden fungerer. Samt at jeg vil ikke kalle 95% av den "kunsten" som lages i dag for kunst.Anonymous poster hash: efbe3...41e Så du er ute etter penger og ikke selve mannen? Du får prøve deg på en av de mange store kunstnerne her i landet som har lykkes, da vet du .
Gjest Svampebob1 Skrevet 7. juni 2014 #31 Skrevet 7. juni 2014 Alle er vel ikke sånn, men de fleste tror de kan tillate seg mer av utbrudd fordi de er kunstnere. De har liksom "rettigheter" som gjør at det å rase rundt og hyle og grine når de ikke klarer å uttrykke det de vil skal aksepteres og når de lykkes skal de hylles og alle skal legge seg langflate. Man må ha et stort ego for å lykkes som kunstner, derfor vil jeg ikke date en. Det er ikke rom for et vanlig partnerskap. Men jeg er glad i kunst og kunstnere som gir meg noe. Men som kjæreste, nei takk. Det er vel dette som kalles en kunstnersjel . Man har stort behov for å uttrykke seg og tar det ut via kunst og kreative sysler. Jeg vil tippe man finner noe av det samme grundere. Folk som virkelig brenner for noe. Var det ikke en tråd om ambisjoner her, forleden dag?
Amens Skrevet 7. juni 2014 #32 Skrevet 7. juni 2014 ,Det kommer veldig an på kunstneren. Jeg kjenner flere. Om han var passelig strukturert og solgte nok til at vi slapp å leve på min inntekt alene, så hadde det nok vært greit, men en totalt ustrukturert type som ikke solgte en skit hadde jeg ikke giddet å bruke mye tid på. Ellers er det jo en del fordeler med å date en kunstner. De kjenner ofte mange spennende mennesker og får invitasjoner til mye rart. De har og ganske fleksibel arbeidstid;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå