AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Nei, sånne folk har ofte minimalt med penger og forståelse for hvordan verden fungerer. Samt at jeg vil ikke kalle 95% av den "kunsten" som lages i dag for kunst. Anonymous poster hash: efbe3...41e 6
Gjest Elisabeta Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Nei, sånne folk har ofte minimalt med penger og forståelse for hvordan verden fungerer. Samt at jeg vil ikke kalle 95% av den "kunsten" som lages i dag for kunst. Anonymous poster hash: efbe3...41e Kjære vene, FOR en generalisering. Kunst går under mye, og de fleste kunstnere jeg kjenner er relativt oppegående og hardtarbeidende. Ja, de lever på en drøm, men de tør og våger å være annerledes. Og ikke minst, så gir de ikke opp ambisjonene sine.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Kjære vene, FOR en generalisering. Kunst går under mye, og de fleste kunstnere jeg kjenner er relativt oppegående og hardtarbeidende. Ja, de lever på en drøm, men de tør og våger å være annerledes. Og ikke minst, så gir de ikke opp ambisjonene sine. De kan godt være hardtarbeidene og ikke gi opp abisjonene sine, men det endre ikke en døyt på konklusjonen i mitt forrige innlegg. Anonymous poster hash: efbe3...41e 2
Gjest Elisabeta Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 De kan godt være hardtarbeidene og ikke gi opp abisjonene sine, men det endre ikke en døyt på konklusjonen i mitt forrige innlegg. Anonymous poster hash: efbe3...41e Det er din konklusjon, vel og merke. En trangsynt en sådan. Men stå på
Deer Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Hvis han var kjent og kunstverkene hans hadde stor verdi. 1
Gjest Evel Skrevet 6. juni 2014 #8 Skrevet 6. juni 2014 Ja, hvis han stiller de andre kravene mine så...........
Inwe Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Så lenge han tjener nok penger til å forsørge seg selv, og det faktum at jeg faller for han så ja. 2
Gjest Hyssingen Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Så lenge han er økonomisk stabil så kan han være hva som helst for min del. 2
Gjest Sansol Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Dømmer ikke folk utifra yrke, men personlige egenskaper. Så why not?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Å prøve å gjøre hobbyen sin om til jobb syns jeg er urealistisk.. Anonymous poster hash: 4aed6...d2e
Agape Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Hadde ikke hatt noe i mot det, høres gøy ut. Hadde meldt meg frivillig som aktmodell også.
Gjest Sansol Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Nei, sånne folk har ofte minimalt med penger og forståelse for hvordan verden fungerer. Samt at jeg vil ikke kalle 95% av den "kunsten" som lages i dag for kunst. Anonymous poster hash: efbe3...41e Bra det ikke er du alene som har definisjonsmakta for hva som er kunst da....
Gjest Timber Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Med tanke på alle "kunne du ha datet xxx" tråder, så er det ikke rart folk er single.
Gjest Enhjørning Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Mest sannsynligvis ikke. Altså, jeg kunne kanskje falt for en men jeg tviler på at det hadde skjedd.
Gjest Genic Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Nei, de er ekstremt selvsentrert og navlebeskuende og må alltid tas hensyn til og får de ikke til noe er det en katastrofe på linje med atomkrig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå