Gå til innhold

Til dere med silikon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har time på mandag. Lurer på hvor lenge jeg blir sengeliggende?

Skal nemlig ha muntlig eksamen tirsdagen etter, og lurer på om jeg greier å møte opp etter 8 dager? Det blir jo kun frem og tilbake med sjåfør, og inn og ha muntlig i 20 min. Tror dere at dette går bra?

Anonymous poster hash: 3b98b...8d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

8 dager burde nok gå greit. Du burde jo ut og røre deg litt før 8 dager også, og muntlig eksamen krever jo ikke så veldig mye. Tror det går greit :)

Anonymous poster hash: a98c9...3aa
Skrevet

Vanskelig å svare på, dette er jo veldig forskjellig fra person til person også kommer det an på om du skal ha under eller over muskelen. Du får bare håpe du ikke er som meg, jeg var sengeliggende i nesten 14 dager etter operasjon selvom jeg tok over muskel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde eksamen 1uke etter operasjon. Gikk kjempe fint det :)

Anonymous poster hash: bbff8...f43

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke "sengeliggende" overhodet, med unntak av dagen etter der jeg hadde litt dårlig rytme etter narkosen.

Hadde kun redusert mobilitet uke 1 og 2 der jeg ikke kunne heise armene over hodet (ikke at jeg hadde utpreget behov for det heller...). Kunne leve som normalt.

Anonymous poster hash: a5893...aec
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Det er under muskel jeg skal ta, så håper det ikke blir alt for vondt.

Og muntlig eksamen krever jo lite, så jeg satser på at det går fint. En to ukers ferie etter det, så får i alle fall tatt det litt med ro da. Synes kirugen egentlig har gitt meg litt lite info, så må høre litt rundt.

Anonymous poster hash: 3b98b...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...