AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Vi har vært forlovet i snart 2 år. Da vi forlovet oss var økonomien nokså trang, men hadde et sterkt ønske om å ta forholdet et steg videre (forlovelse). Ringene ble ikke av den kostbare sorten, ikke at det nødvendigvis gjør noe. Men - nå som vi har bedre økonomi , ville det vært merkelig å kjøpe noen "finere" ringer? Jeg mener at ringen er symbolsk ,men samtidig så er det jo fint å ha noe "lekkert" å se på...eller? Anonymous poster hash: 07836...abd
Gjest Daenerys Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Dere gjør som dere vil Skal dere fortsette å bruke forlovelsesringene etter dere er gift? I så fall ser jeg ingen problem med det, men om de skal legges bort etterhvert er det jo dumt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Jeg synes det er "merkelig". Når du sier at ringen er symbolsk så skjønner jeg iallefall ikke poenget med det. Det er jo selve symbolet som er det viktigste og det er jo selve historien bak som også er det viktigste, ikke at den ser lekker ut (synes jeg da). Anonymous poster hash: 0b682...5c5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Jeg synes det er merkelig, det blir liksom som å sparkle over ens egen fortid og å skulle ville vise hvor mye penger en har. Hvis dere er så flaue over dem, er det jo bare å la være å bruke dem når dere gifter dere. Hvorfor ikke legge litt mer i gifteringene istedenfor? I og med at dere har vært forlovet såpass lenge, skal dere vel gifte dere snart? Det er det jeg tenker, men vi har jo ikke ringer i det hele tatt. Anonymous poster hash: f0da1...ef9 2
Gjest Naria Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jeg hadde ventet og heller kjøpt gifteringer. Antar at dere uansett gifter dere snart og da er det jo bortkastet å kjøpe ny forlovelsesring, med mindre disse også skal brukes som gifteringer selvsagt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå