AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Når jeg åpner netflix i firefox (den amerikanske netflix) så har dte skjedd noe merkelig. Filmruten eller "bildet" har blitt forskjøvet ned, slik at nederste del(der man spoler og skifter episode etc) havner "utenfor skjermen", jeg kan altså ikke se hele skjermbildet. Øverste del er bare helt sort. noen som vet hva dette skyldes, eller hva jeg kan gjøre? Får jo ikke sett serier siden jeg ikke kan skifte episoder.. I tillegg til at jeg bare ser halve bildet. Anonymous poster hash: 8921b...87f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå