Gå til innhold

bigbrother 2014, skal - skal ikke ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt meg på bb 2014, og er litt bekymret på fremtidige jobb muligheter om jeg kommer med på programmet.

noen tips, råd eller erfaringer å dele med meg? :)



Anonymous poster hash: dd3cd...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags jobb er det du har planer om i fremtiden da? Seriøse akademiske stillinger vil jeg tenke meg at kan bli vanskeligere... men hvis du ønsker en jobb innen media/tv/entertainment osv kan jo dette være en måte å få en fot innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jobb er det du har planer om i fremtiden da? Seriøse akademiske stillinger vil jeg tenke meg at kan bli vanskeligere... men hvis du ønsker en jobb innen media/tv/entertainment osv kan jo dette være en måte å få en fot innom.

Jeg har nok ikke tenkt noe akademisk, men jeg er interessert i alt fra frisør, klesbutikk, hudpleier osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok ikke tenkt noe akademisk, men jeg er interessert i alt fra frisør, klesbutikk, hudpleier osv :)

I såfall kan det virke nesten som reklame for stedet du jobber, tror jeg. Alt etter hvordan du oppfører deg på tv, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I såfall kan det virke nesten som reklame for stedet du jobber, tror jeg. Alt etter hvordan du oppfører deg på tv, vil jeg tro.

ja, det har jeg tenkt på. men det er jo ikke garantert att en arbeidsgiver alltid vil se det på den måten :/ Men det er liksom bare det med jobb som kunne fått meg til å ikke bli med haha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel risken du må ta, da.. Det finnes jo mange forskjellige arbeidsgivere også. Er du ferdig utdannet, eller er du under utdanning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel risken du må ta, da.. Det finnes jo mange forskjellige arbeidsgivere også. Er du ferdig utdannet, eller er du under utdanning?

ja det er helt sant. Er ferdig utdannet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Nei altså du får vel nesten bare veie det positive opp mot det negative. Om dette er noe du har veldig lyst til, så gjør du det, så får du heller tenke på konsekvensene siden. Det er jo ikke nødvendigvis sikkert at du kommer til å være med så lenge heller, og da trenger det egentlig ikke å gjøre så mye i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ser, så kommer til å ha noen jobb muligheter problemer etter BB.

Dem skal ikke blande seg opp i hva du deltar, og hva du gjør.

Så godt jeg vet da!

Endret av xeno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo både an på hva du ønsker å søke jobb som i ettertid, og ikke minst hvordan du fremstiller deg selv på fjernsyn.

Se bare på Paradise Hotel, enkelte der har fremstil seg selv så uendelig mye bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bør forberede deg på at det oppholdet, dersom du blir plukket ut, kan bli tøffere enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hva er årsakene til at du ønsker å være med? Hvis du har de klart for deg, og de ikke er så dumme, så tror jeg en arbeidsgiver vil kunne godt det - så sant du ikke har vist en helt urimelig oppførsel. Det må du også tenke på: Arbeidsgiver har mulighet til å se hvordan du har oppført deg under innspillingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan du fremstiller deg selv/hvordan du blir fremstilt.

Du vet selv hvordan du er. Klarer du å styre deg når alkoholen kommer på bordet, for eksempel, eller blir det massiv fyll, stadige gråtetokter og dramautbrudd, sex foran kamera etc. Hva slags rolle ser du for deg å spille i huset eventuelt? Blir du castet som "blond bimbo" (nå sier jeg ikke at du er det, altså!), vil produsentene garantert gjøre alt de kan for å få deg til å fremstå som akkurat det, uansett. Det du selger deg inn på, kan bli blåst opp noe helt enormt hvis de føler at dette er en rolle som passer inn i programmet.

Og så vet man jo ikke helt hvor stor gjennomslagskraft dette har i 2014. Første sesong var jo enorm, mens sist gang - vinneren kan ikke akkurat ha blitt a-kjendis? Blir dette bare en litt kjipere/mer påkledd versjon av Paradise Hotel, liksom?



Anonymous poster hash: 83343...125
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...