Gå til innhold

Romantisk middag til 2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten fyller 35 år i morgen og kommer til meg på kvelden (vi bor ikke sammen).

På lørdag skal vi feire bursdagen hans med alle vennene hos meg, men jeg har lyst til å feire alene i morgen kveld. Hva kan jeg lage? Gjerne noe kalorifatig/lett for magen siden det blir sent på kvelden.

Til lørdag skal jeg lage en ostekake (hans bestilling) og tenkte å kanskje lage minidessert fra ostekake til oss og? Hvordan skal jeg servere det da? Har ingen mini kakeformer.

Noen forslag?

Anonymous poster hash: 9625a...55d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ostekake kan du lage i (vin)glass eller skåler. Bare smuldre i kjeksen i stedet for å presse den ned. Litt som tilslørte bondepiker.

Anonymous poster hash: a81ca...474
Skrevet (endret)

hjemmelaget sushi og champagne

:danse:

alternativt: take away sushi lagt over og dandert på egne fat og servert med musserende, kald hvitvin

Endret av sverre
AnonymBruker
Skrevet

hjemmelaget sushi og champagne

:danse:

alternativt: take away sushi lagt over og dandert på egne fat og servert med musserende, kald hvitvin

Sikkert godt alternativ, men jeg smakte sushi for første gang for 10 dager siden. Kjæresten måtte spise opp etter meg...

Anonymous poster hash: 9625a...55d

AnonymBruker
Skrevet

Kyllingspyd med sataysaus, mangosalsa, salat, naan-brød og eventuelt ris. Veldig godt :)

Anonymous poster hash: d32d1...9d3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...