AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er mann og vært gift i snart 8 år. I det siste har vi fantasert sammen om at hun blir en "hotwife" i forholdet og har lov til å ha sex med de menn hun vil. Jeg har lyst til at hun skal begynne å bruke ankelkjede siden dette er et synlig bevis på hennes rolle i forholdet. I tillegg har jeg lyst til at hun låser inn tissen min og tar med seg nøkkelen så jeg er ute av stand til å runke og må vente til hun kommer hjem Anonymous poster hash: afb1f...373
Maximillian Cohen Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 (endret) OK Endret 5. juni 2014 av Maximillian Cohen
Mike Waters Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Betyr det at alle kvinner med ankelkjeder er fritt villt? Endret 5. juni 2014 av Mike Waters 1
Mike Waters Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 "låse inn tissen"? Det er liksom noen setninger man aldri blir helt klok på 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Det er liksom noen setninger man aldri blir helt klok på ok så kunne jeg vært mer presis, men det betyr at min kone kjøper et kysketsbelte med lås slik at tissen min blir låst inn i en boks som gjør at jeg har mulighet til å få ereksjon men kan tisse og dusje som vanlig Anonymous poster hash: afb1f...373
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 ok så kunne jeg vært mer presis, men det betyr at min kone kjøper et kysketsbelte med lås slik at tissen min blir låst inn i en boks som gjør at jeg har mulighet til å få ereksjon men kan tisse og dusje som vanlig Anonymous poster hash: afb1f...373 altså ikke har mulighet for ereksjon Anonymous poster hash: afb1f...373
Mike Waters Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 ok så kunne jeg vært mer presis, men det betyr at min kone kjøper et kysketsbelte med lås slik at tissen min blir låst inn i en boks som gjør at jeg har mulighet til å få ereksjon men kan tisse og dusje som vanlig Anonymous poster hash: afb1f...373 Jeg skjønte hva du mente, og jeg vet hva cuckolding innebærer. Jeg blir bare ikke helt klok på konseptet "låse inn tissen!"
Hottrio Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 "låse inn tissen"? Ja det finnes mange filmer hvor fruen setter på en slags lås, noen reimer med en hengelås på e.l. et slags kyskhetsbelte altså. Da får ikke mannen hennes gjort noe med seg selv Og så henter hun inn en annen kjekk og velutrustet mann og har sex med ham mens mannen hennes må se på. Hun ydmyker mannen sin. Det er mange menn som tenner på dette, å være cuckold, underdanig.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Jeg er mann og vært gift i snart 8 år. I det siste har vi fantasert sammen om at hun blir en "hotwife" i forholdet og har lov til å ha sex med de menn hun vil. Jeg har lyst til at hun skal begynne å bruke ankelkjede siden dette er et synlig bevis på hennes rolle i forholdet. I tillegg har jeg lyst til at hun låser inn tissen min og tar med seg nøkkelen så jeg er ute av stand til å runke og må vente til hun kommer hjem Anonymous poster hash: afb1f...373 Hva hvis du må tisse mens hun er avgårde Anonymous poster hash: d5e47...7c7
pinkytalks Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Hva hvis du må tisse mens hun er avgårde Anonymous poster hash: d5e47...7c7 da er det bare å skaffe innlagt kateter da . svir i urinrøret idet man stikker det inn, men det kan hende ts liker det .
carmen81 Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Shit jeg burde revurdere å gå med ankelkjede om sommeren! :0 Btw låse inn tissen..wtf!?!? 4
Mike Waters Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Shit jeg burde revurdere å gå med ankelkjede om sommeren! :0 Nei, ikke gjør det. Du kommer over tid til å få ekstremt gode betingelser på laasespesialisten.no
Mike Waters Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Poenget med tråden er....? Litt usikker, og mulig ditt spørsmål er retorisk, men jeg er ganske sikker på at poenget er å fortelle verden følgende: "Jeg er mann og vært gift i snart 8 år. I det siste har vi fantasert sammen om at hun blir en "hotwife" i forholdet og har lov til å ha sex med de menn hun vil. Jeg har lyst til at hun skal begynne å bruke ankelkjede siden dette er et synlig bevis på hennes rolle i forholdet. I tillegg har jeg lyst til at hun låser inn tissen min og tar med seg nøkkelen så jeg er ute av stand til å runke og må vente til hun kommer hjem" Bare hyggelig 1
Gjest alegria Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Litt usikker, og mulig ditt spørsmål er retorisk, men jeg er ganske sikker på at poenget er å fortelle verden følgende: "Jeg er mann og vært gift i snart 8 år. I det siste har vi fantasert sammen om at hun blir en "hotwife" i forholdet og har lov til å ha sex med de menn hun vil. Jeg har lyst til at hun skal begynne å bruke ankelkjede siden dette er et synlig bevis på hennes rolle i forholdet. I tillegg har jeg lyst til at hun låser inn tissen min og tar med seg nøkkelen så jeg er ute av stand til å runke og må vente til hun kommer hjem" Bare hyggelig Hehe var mer et retorisk spørsmål ja.
Odin-Den-Enøyde Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Ikke noe jeg selv ville gjort eller gått med på, men ingen er like heldigvis Er dette noe dere er enige om, hvorfor ikke bare peise på? Funker det for dere er det vel det som er det viktigste, ikke hva alle andre syns og tenker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå