CMHuser Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 La merke til noe på kjæresten min i går, som jeg forundret meg litt over. Vi er ikke spesielt aktive av oss i senga, så jeg ser ikke utstyret hans så ofte. Men når jeg da har sett det, har det sett helt normalt ut i slapp tilstand. I går var vi på badet samtidig, han skiftet. Og når jeg da gløtter ned på utstyret hans, ser jeg at ballene er enormt store, og selve staken er knøtt liten. Har aldri sett at det har vært sånn, så jeg lurer på om dette er normalt? Evt om han burde gå til legen med det? Han sa ikke så mye rundt det selv, han ser den jo hver dag, så han tenkte ikke videre over det. Men jeg så det, og det var en enorm forskjell! Til mannfolka; what is this? Helt normalt?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Ja, dette burde han gå til legen for. Anonymous poster hash: 08d8c...3d1 2
Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Syns det er rart at man ikke kikker på kjærestens penis ofte nok til å vite sånt. 9
Fame Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Kikker på typen min sin stadig vekk Synes vanligvis ikke kjønnsorganer er de vakreste, men hans er jo bare lekker.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Om badet var kaldt kan nok ting gjemme seg litt mer enn vanlig. Anonymous poster hash: b63dd...b24
CMHuser Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2014 Les det jeg skriver Vi er ikke spesielt aktive seksuelt, og jeg gidder da ikke følge etter han på do! Ser etter hvis muligheten byr seg, rett og slett Drar jo ikke av han buksa og bokseren fordi jeg lurer
pinkytalks Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Les det jeg skriver Vi er ikke spesielt aktive seksuelt, og jeg gidder da ikke følge etter han på do! Ser etter hvis muligheten byr se, rett og slett Drar jo ikke av han buksa og bokseren fordi jeg lurer kommer det mye sæd ved under utølsning også pga ballestørrelsen? hos meg er det motsatt stor pikk, mindre baller.
CMHuser Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2014 kommer det mye sæd ved under utølsning også pga ballestørrelsen? hos meg er det motsatt stor pikk, mindre baller. Det har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig over, men når jeg tenker over det, så gjør det egentlig ikke det. Med andre har jeg liksom "kjent" at dette har vært ganske mye, mens med kjæresten kjenner jeg egentlig ingenting! Svært lite, i allefall.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Lyskebrokk, kanskje? Det bør behandles.Anonymous poster hash: bac5a...cfb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå