Gå til innhold

Menn i uniform!


Ånei

Anbefalte innlegg

Eksen min er vekter (skal bli politi) og er tidenes kvalmeste fyr, så etter jeg var sammen med han så holder jeg meg unna vektere. Kjæresten min nå er yrkesmilitær og det er ganske sexy synes jeg :)

Anonymous poster hash: 4bbbd...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vektere er de som ikke kommer inn på politihøgskolen. De har ca. 80 timers opplæring og ingen autoritet i deres yrkesutøvelse.

Skjønner ikke at vekteruniformer oppfattes som sexy, når uniformen samtidig signaliserer at vedkommende er en skoletaper. En hel drøss med mennesker i lavstatusyrker går også i uniformer; bussjåfører, ansatte i supermarkeder, fastfoodrestauranter og kiosker, renholdere og parkeringsvakter, i tillegg til apotekteknikere, kabinpersonalet på fly og hotellansatte.



Anonymous poster hash: 5c747...0a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Vektere er de som ikke kommer inn på politihøgskolen. De har ca. 80 timers opplæring og ingen autoritet i deres yrkesutøvelse.

Skjønner ikke at vekteruniformer oppfattes som sexy, når uniformen samtidig signaliserer at vedkommende er en skoletaper..

Anonymous poster hash: 5c747...0a0

Kvalmt å rakke ned på ærlige yrker.

Endret av Steamboat
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt å rakke ned på ærlige yrker.

Finnes det egentlig noen yrker som ikke er ærlige? Altså bortsett fra telefonselgere?

Det jeg prøvde å si var at mangel på ambisjoner ikke er sexy, og det er litt det jeg føler at en vekteruniform signaliserer om han eller hun som har den på.

Anonymous poster hash: 5c747...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har på seg uniform, så blir man automatisk 10 ganger mer attraktiv?

Hvis man er attraktiv på forhånd, ja. Men en uniform nytter lite om man er uattraktiv i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 9bf55...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det egentlig noen yrker som ikke er ærlige? Altså bortsett fra telefonselgere?

Det jeg prøvde å si var at mangel på ambisjoner ikke er sexy, og det er litt det jeg føler at en vekteruniform signaliserer om han eller hun som har den på.

Anonymous poster hash: 5c747...0a0

I den grad man skal snakke om et hierarki blant uniformer så en vekter etter min oppfatning nede ved parkeringsvakter.

Politi, offiserer m.fl er grundig silet og gjennomgått noe for jobben. Vektere og parkeringsvakter er et NAV kurs og oser liksom av man "snylter" litt på statusen til andre grupper ved å bruke de samme fargene. Alle de dyktige ble politi og vektere er sommerjobb, tidligpensjonister i sikkerhetskontrollen og de som ikke var gode nok til politiskolen.

Wannanbe lizzom??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Det nytter ikke om en fyr ser sexy ut i en uniform om hele fyren er råtten innvendig..

Hva er greia med at noen alltid må poengtere det i tråder som dette? Jeg er ganske sikker på at alle er fullstendig klar over det. Endret av alegria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at noen alltid må poengtere det i tråder som dette? Jeg er ganske sikker på at alle er fullstendig klar over det.

Fordi altfor mange går etter kvinner og menn i uniform for så å komme på kg og klage over hvor dårlig forholdet er..

Anonymous poster hash: cf1f0...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Fordi altfor mange går etter kvinner og menn i uniform for så å komme på kg og klage over hvor dårlig forholdet er..

Anonymous poster hash: cf1f0...6bd

Hahaha mener du virkelig at kvinner blir sammen med menn fordi de har en uniform? Da fortjener de en dust, hvis de velger en fyr basert på uniformen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ting for leger og ambulansearbeidere. Bare at de redder liv... :rodmer:

Anonymous poster hash: 510c9...195

Mener du labfrakken eller vanlige scrubs? Jeg føler meg som en potetsekk i begge deler, så jeg kan ikke helt forstå at det skal være sexy :P

Anonymous poster hash: f7f8b...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It all began with the forging of the great uniforms. Three uniforms were given to the doctors; immortal, wisest and fairest of all beings. Seven, to the "vekters", a little dumb, but strong and stern. And nine, nine uniforms were given to the police officers, who with their guns and clubs orders the world.

And she wanted them, becouse of all else, she desired power.

Kjeder meg.



Anonymous poster hash: 43862...164
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner overhodet ikke uniformer sexy. Både vektere og politi ser dumme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med ambulansearbeidere eller brannmenn? :O



Anonymous poster hash: a45c7...a6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å se min mann i uniform. Han er yrkesmilitær...

Anonymous poster hash: 41850...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha mener du virkelig at kvinner blir sammen med menn fordi de har en uniform? Da fortjener de en dust, hvis de velger en fyr basert på uniformen.

Er stort sett duster de får også, tror jeg. Bortsett fra ambulansepersonell så er det ganske så høy macho- og Rambofaktor blant mannfolka som bærer uniform. Forsvarsfolk (offiserer) er like glad i MP3'n sin som i kona, og vekterne er de som ikke kom inn på politiskolen og prøver derfor heller å bosse med folk i vekterjobben. Politiet har lov til å sjefe og herje med folk, mens fangevokterne får lov til å slippe løs macho-Rambo'n sin i fengselet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De skriker-gutta i Forsvaret er det aller dummeste. F.eks. en NK (nestkommanderende) Fenrik eller en annen lavrang. offiser som får slippe til innimellom når sjefen hans er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har på seg uniform, så blir man automatisk 10 ganger mer attraktiv?

Jepp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner dere på gutter i skoleuniform også? :fnise:

Hvis de er over 18 og i ferd med å avslutte skolegangen og har ikke er altfor pinglete eller altfor kvapsete, ja, hvorfor ikke. Som et par av gutta i History Boys. Eller noen av kjekkasene i Dead Poets Society.

Anonymous poster hash: 9bf55...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...