Gå til innhold

Hva tror du sjansen er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er 0 % sjanse for å vite hvorvidt man kommer inn eller ikke, men lurer på hva dere ville ha tenkt om dere var i min posisjon.

Jeg har 48,6 i snitt. Snittet på Spes ped var 44.6 i fjor. I år er det nesten 100 flere søkere til det studiet (altså av de som har det på første plass.)

Hvis du hadde søkt spesialpedagogikk til høsten ville du bekymret deg?

Jeg går rundt og planlegger et friår til fordi jeg er så overbevist om at jeg ikke vil komme inn... :fnise: .............








:trist:



Anonymous poster hash: 12576...282
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange plasser er det? Hvor mange har søkt totalt? Jeg tror du kommer inn, men antall søkere og antall plasser kan ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange plasser er det? Hvor mange har søkt totalt? Jeg tror du kommer inn, men antall søkere og antall plasser kan ha noe å si.

135 plasser og 320 søkere. Jeg søker i ordinærkvoten. Jeg hadde lett kommet inn om jeg hadde søkt med primærvitnemål.... MEN nå har jeg merket at jeg har sett feil: I fjor var det 282 søkere som hadde søkt det studiet og 261 personer fikk plass. :hakeslepp: Så i utgangspunktet har ikke antall søkere gått opp. Tar jeg feil http://www.samordnaopptak.no/tall/2013/hoved/tilbud_per_plass ?

Dette er ved UiO. TS

Anonymous poster hash: 12576...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

135 plasser og 320 søkere. Jeg søker i ordinærkvoten. Jeg hadde lett kommet inn om jeg hadde søkt med primærvitnemål.... MEN nå har jeg merket at jeg har sett feil: I fjor var det 282 søkere som hadde søkt det studiet og 261 personer fikk plass. :hakeslepp: Så i utgangspunktet har ikke antall søkere gått opp. Tar jeg feil http://www.samordnaopptak.no/tall/2013/hoved/tilbud_per_plass ?

Dette er ved UiO. TS

Anonymous poster hash: 12576...282

Mente a si at det ikke har gatt opp sa mye...ts

Anonymous poster hash: 12576...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bumpbump. Noen flere meninger?



Anonymous poster hash: 12576...282
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere spekulasjoner rundt dette? Ønsker bare å høre et ja eller nei fra folk. :) ts



Anonymous poster hash: 12576...282
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at du kommer inn.



Anonymous poster hash: 204d2...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...