Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Linn35

Jeg har brukt Lilash - kjøpt fra Lilash.com, og jeg har prøvd Generic Careprost (Latisse) kjøpt fra en am. nettside jeg ikke husker navnet på. Har også prøvd Revitalash og Rapidlash.

Min favoritt er uten tvil Careprost, den ga resultater etter ca 3 uker og etter 6 uker hadde jeg lange, mørke, fyldige vipper. Fikk så mye kommentarer på om jeg hadde falske vipper eller extensions. Veldig bra resultat :) Har akkurat tenkt å bestille en ny liten dose med denne.

Lilash ga litt lengre vipper, men det var alt. Ikke fornøyd.

Det samme med Rapidlash og Revitalash (som begge er billigere utgaver - og varianter man finner i en drugstore...)

Lykke til :)

ps. Har hørt mye bra om Stimulash som man får på Vita bl.a. Har et par venninner som har fått knallfine vipper av denne - omtrent like bra resultat som Careprost/Latisse.

AnonymBruker

Jeg har god erfaring med stimulash! begynte å bruke det for noen uker siden etter å ha tatt av vippeextensions. Vippene mine var ganske herjet, så noe av forbedringen kan selvsagt skyldes at det holder på å bli seg selv igjen :) Men de er mye finere og ser friskere og sterkere ut! Bruker den også på brynene, og disse er blitt superfine! Mye tettere og hårene ser sunnere ut. Hårene føles også mykere!

Anonymous poster hash: 98fd6...ef3

Bruker tidvis stimulash fusion. Det funker. Men når jeg sluttet, merket jeg at jeg i en periode hadde en del kortere vipper enn vanlig, samt noen lange. Produktet påvirker vekstfasen, så det gir jo mening.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...