AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Er det normalt at man blir svimmel mens fysioterapeuten holder på med behandling av veldig stramme nakkemuskler? Er dette farlig? Bler dårlig under behandling idag, kvalm. Han spurte om jeg ble svimmel men sa nei for å komme mg fortest mulig ut døren, da jeg var dårlig. Mn ble jo litt svimmel, ikkje veldig men litt. Anonymous poster hash: 0df96...a9d
Millimani Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor er du ikke ærlig mot fysioterapeuten din? Du kjenner han kanskje ikke så godt, men det er viktig at du er ærlig vet du... Fysioterapeutene vet hva de gjør, og det de gjør er ikke farlig. At du kan være litt "gåen" etter en behandling er helt normalt, uansett hva du får behandling for. Og blir du kvalm og svimmel har du lov å bli liggende noen minutter ekstra for å hente deg inn igjen. Enkelte typer behandling "krever" at klientene må få slappe av noen minutter etter at den aktive behandlingen er ferdig for hver gang. Jeg er ikke fysioterapeut så jeg kan ikke så mye om det, og jeg vet ikke om akkurat det er tilfelle for den type behandling du får. Men jeg vet at ved enkelte typer behandling er det viktig å slappe av noen minutter etterpå, nettopp for å unngå å bli kvalm og svimmel! Bedre lykke neste gang? Lykke til med neste behandling
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Jeg blir det ja, men har gått til fysio pga svimmelhet, og der og da under behandling blir det verre. Vær ærlig neste gang. Skjønner ikke hvorfor lyve, det går bare ut over deg selv. Anonymous poster hash: c46f3...d7f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Som sagt vet jeg ikke burde det. Var bare så kvalm og hadde akutt behov for å komme meg ut i frisk luft! Var ærlig om kvalmen og sa det var ubehaglig under behandlingen selvsagt. Men når han spurte om det på slutten av timen svarte heg uten å egentlig tenke for å komme mg ut. Noe som er grunnen til at jeg spor fordi jeg vet det var dumt, men der og da var det andre ting som betydde mest da jeg var på vei ut døren men takk for svar Anonymous poster hash: 0df96...a9d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Du kunne bare sagt at du var så dårlig at du måtte ha luft, de skjønner da det.Anonymous poster hash: c46f3...d7f
Frøken.stille Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Er det normalt at man blir svimmel mens fysioterapeuten holder på med behandling av veldig stramme nakkemuskler? Er dette farlig? Bler dårlig under behandling idag, kvalm. Han spurte om jeg ble svimmel men sa nei for å komme mg fortest mulig ut døren, da jeg var dårlig. Mn ble jo litt svimmel, ikkje veldig men litt.Anonymous poster hash: 0df96...a9d Jeg og blir svimmel, kvalm, og rett og slett litt uvel når fysio driver på med nakken min. Endret 5. juni 2014 av Frøken.stille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå