Gjest Miesol Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Fristen for å søke høyere utdanning har gått ut for lenge siden, men jeg har fremdeles et bestemmelsesproblem. Har søkt 10 forskjellige linjer uten helt å bestemme meg hvem jeg vil ha som nummer 1, pr dags dato står fysioterapi der. Da jeg søkte tenkte jeg egentlig at jeg sikker ikke kom inn allikevel, men så har den siste innspurten gått over all forventning og karaktersnittet mitt er over snittet som var nødvendig i fjor. Så siden jeg nå tror jeg kommer inn har jeg det luksusproblemet at jeg må bestemme meg om jeg virkelig vil Så, nå skal jeg komme til poenget. Hvis noen fysioterapeuter, fysioterapeutstudenter eller andre som har peiling kunne fortalt litt om studiet, hvilke interesser det "krever", hvordan lønn og arbeidsmarked er, og hvilke muligheter man har videre hadde jeg blitt veldig glad På forhånd takk fra ei noe forvirra jente (som må bestemme meg før 1 juli..)
*bompi* Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Hei! Jeg har søkt fysio på HIST til høsten, og tror jeg kommer inn, men er bare 20 år og vet jo ikke om jeg velger "riktig", så jeg kunne også tenkte meg synspunkter fra noen som har kjennskap til yrket og utdanningen. Hvor har du søkt foresten?
Gjest miesol Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har også søkt hist, og er ganske sikker på og komme inn. Og jeg er bare 19 år... Ser ut som om vi har den samme usikkerheten når det gjelder yrkesvalg, men jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse! Du holder også på valget? Er du fra trondheim forresten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå