Gå til innhold

Savner klining


Balder

Anbefalte innlegg

Jeg og typen min har vært sammen i 1 år, og vi har aldri klint! Blir så frustrert! Har spurt han om han ikke liker å kline, men han unviker spørsmålet mitt eller tuller det bort. Jeg savner det så utrolig mye, vet ikke om jeg kan være sammen med en som ALDRI vil. Sexen og alt annet er bra, men savner dette!!! Noen med samme erfaring?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør han når du går fra kyssing til klining da? Trekker han seg vekk fra ansiktet ditt?



Anonymous poster hash: 64d6f...891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at han ikke er sikker på dette med klining, det å bruke tunge. Jeg hadde samme problem, jeg likte ikke å kline fordi jeg følte jeg var dårlig.

Prøv å ta det forsiktig, gjør enkle bevegelser med tungen slik at han kan "lære" av deg. Sug ham på leppene og gjør det sakte slik at han kan prøve seg også :)



Anonymous poster hash: eaa5e...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke gjort det før og gruer seg, jeg og syns det var skummelt første gangene. ikke spør han, bare gjør det :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som liker å kline. Kjæresten min liker ikke det. Så det blir bare iblant når han har lyst til å være "snill" mot meg. Det er litt trist siden jeg liker det veldig godt, men må jo respektere at han ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først og fremst, jeg hadde aldri klart ett forhold uten klining.

spør han helt seriøst hvorfor han ikke vil, og jobb videre derfra.



Anonymous poster hash: b0941...fd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vel ikke gjort det før og gruer seg, jeg og syns det var skummelt første gangene. ikke spør han, bare gjør det :laugh:

Han er 34 år så regner med han har gjort det før :-( umulig å bare gjøre det - da trekker han seg bare bort!

Anonymous poster hash: ddcbb...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får han ikke til å bli med i det hele tatt! Er kun tørre kyss, så er det stopp!!!

Kan være at han ikke er sikker på dette med klining, det å bruke tunge. Jeg hadde samme problem, jeg likte ikke å kline fordi jeg følte jeg var dårlig.

Prøv å ta det forsiktig, gjør enkle bevegelser med tungen slik at han kan "lære" av deg. Sug ham på leppene og gjør det sakte slik at han kan prøve seg også :)

Anonymous poster hash: eaa5e...f9c

Anonymous poster hash: ddcbb...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får han ikke til å bli med i det hele tatt! Er kun tørre kyss, så er det stopp!!!

Kan være at han ikke er sikker på dette med klining, det å bruke tunge. Jeg hadde samme problem, jeg likte ikke å kline fordi jeg følte jeg var dårlig.

Prøv å ta det forsiktig, gjør enkle bevegelser med tungen slik at han kan "lære" av deg. Sug ham på leppene og gjør det sakte slik at han kan prøve seg også :)

Anonymous poster hash: eaa5e...f9c

Anonymous poster hash: ddcbb...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 34 år så regner med han har gjort det før :-( umulig å bare gjøre det - da trekker han seg bare bort!

Anonymous poster hash: ddcbb...ec9

Da liker han det bare ikke da... ikke påtving han klining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva...... Dette høres utrolig merkelig ut for min del. Synes du skal spørre han rett ut om dette her. Hvem er det som ALDRI har klint med kjæresten sin??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han du er god til å kline? Om dere klaffer. Regner med at dere klinte i begynnelsen av forholdet..



Anonymous poster hash: 8d461...459
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...