Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns du skal si hei til henne, eller i det minste begynne å smile og kikke tilbake. Det er i vertfall det jeg i hemmelighet håper på når jeg sender blikk og smil til en kjekkas gjentatte ganger :rolleyes:.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at jenter i utgangspunktet egentlig aldri er interesserte ettersom en aldri kan forvente initiativ ? ...slik tolker jeg det ihvertfall så kan egentlig ikke vi menn gjøre alt heller.

Anonymous poster hash: 03069...553
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken skole studerer du på?

Kjenner meg godt igjen, har utvekslet blikk med en kjekkas på skolen de siste månedene, grunnen til at jeg ikke tar kontakt med han er at han er en god del år yngre enn meg :P

Anonymous poster hash: e7809...335
Skrevet

Det er kanskje 1% sjanse for at hun ser på meg fordi hun synes jeg er stygg/rar, så jeg tør ikke.

Spesielt.. Det er derfor man tar sjanser i livet, fordi man må prøve å se over denne lille prosenten, som vanligvis pleier å være høyere. Hvis du kan være 99% sikker på at hun ser på deg fordi du er kjekk, hvorfor i all verden gjør du det ikke?

Ofte tar folk sjanser når det er 50/50 sjanse for noe, ofte når det er enda mindre sjanser, og du som er så sikker på at hun liker deg, tørr ikke?.. Pyse :laugh:

Gjest Gjest
Skrevet

Er en jente der jeg studerer som ofte sender meg blikk. Hun har tydeligvis snakket om meg til venninnene sine for ofte sjekker de meg ut også... Hun har holdt på sånn i snart ett år. Hvorfor ikke bare komme bort å si hei til meg istedenfor å oppføre seg som en fjortiss? Hun er ganske ålreit så jeg hadde lett gått ut på date med hu.

Er det ikke noe du bare innbiller deg???

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Jeg har en noe lignende situasjon selv, men i motsetning til deg har jeg hilst på henne flere ganger når vi har møttes. Første gangen så det ut som hun hadde sett et spøkelse og hun snudde seg raskt. De andre gangene har hun hilst svakt, smilt søtt og sett sjenert (antar jeg) vekk.

Ettersom hun ikke har gjort noen tegn til å stoppe opp og har hastet videre har det enda ikke blitt en samtale ut av det, men jeg har følt at det nå ville være ganske naturlig å gå bort neste gang jeg ser henne. Problemet er at jeg nå ikke har sett henne på flere dager og jeg frykter at hun kanskje er ferdig med semesteret, så da er det over to måneder før jeg eventuelt får muligheten om hun ikke alt har fått kjæreste til da. Det irriterer meg grenseløst.

Så ikke vent. Tiden er ikke på din side.

Det var som fryktet. Jeg har i hvert fall ikke sett henne igjen.

Var på skolen i dag mer eller mindre kun for å se etter henne, men null henne. Det blir en lang og kjedelig sommer blandet av en følelse av forelskelse og anger.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...