Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente der jeg studerer som ofte sender meg blikk. Hun har tydeligvis snakket om meg til venninnene sine for ofte sjekker de meg ut også... Hun har holdt på sånn i snart ett år. Hvorfor ikke bare komme bort å si hei til meg istedenfor å oppføre seg som en fjortiss? Hun er ganske ålreit så jeg hadde lett gått ut på date med hu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du går bort til hun? Just saying.

Skrevet (endret)

Hva om du går bort til hun? Just saying.

Det er kanskje 1% sjanse for at hun ser på meg fordi hun synes jeg er stygg/rar, så jeg tør ikke.

Endret av YoyoMa
Skrevet

Og kanskje hun tenker det samme, så der sitter dere begge to og ror i hver deres båt.

• Liker 6
Skrevet

Hvis hun hadde sett på deg fordi du var stygg eller rar så hadde det holdt å se på deg en gang.

Hun er nok interessert :)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er en jente der jeg studerer som ofte sender meg blikk. Hun har tydeligvis snakket om meg til venninnene sine for ofte sjekker de meg ut også... Hun har holdt på sånn i snart ett år. Hvorfor ikke bare komme bort å si hei til meg istedenfor å oppføre seg som en fjortiss? Hun er ganske ålreit så jeg hadde lett gått ut på date med hu.

duuh. Hun tør ikke. Om du tør og gjerne hadde gått på date med hu så be henne ut da. Gud. Hva er det med norske menn da?
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er kanskje 1% sjanse for at hun ser på meg fordi hun synes jeg er stygg/rar, så jeg tør ikke.

da er du like pysete som henne. Hun hadde da ikke sett på deg hele tiden sånn om hun syntes du var rar. Da hadde hun isåfall unngått å se på deg eller sett stygt på deg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hyggelige blikk fra jenter er en invitasjon for at du kan komme bort å slå av en prat. :)

Anonymous poster hash: a1718...9e1

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hahaha...YoyoMa.. Skjønner at du er ganske ung. Jeg hadde ikke særlig med baller jeg heller på alderen din.. Velkommen til sjekkingens verden.

Noen korte "fakta": Som regel må gutten ta initiativ. Sånn har det vært i tusener av år. Det at han tar initiativ er i seg selv attraktivt for jenta, for da viser han bl.a. at han er modig og målbevisst. Det liker jenter.

Om hun visste at du tenker som du skriver i siste innlegg over her, så ville hun sett på deg som ei stor pyse.

Noe du faktisk er. Men det kan du forandre. Ingen andre har tatt henne ennå, OG hun liker deg. Dette er jo egentlig som å ta godteri fra småungene. Alt er servert på sølvfat, det er bare å gå og TA det.

Hun har jo hintet til deg om at du skal få ut fingeren i snart ett år. Dermed er det opp til deg å kvitte deg med den tapermentaliteten du viser i siste innlegg. Ta frem mannen i deg, vær tøff og be henne med på noe. (Ikke kall det date..)

Når du først har gjort det er det også din jobb å ta initiativ videre, med kroppskontakt, og etterhvert å kysse henne, osv. osv...

Vi ønsker lykke til!

Eventuelt kan du beholde tankegangen din fra siste innlegg. Da kommer det før eller senere en annen gutt, som har mannet seg opp, og tar henne istedet. Eller hun mister interessen for deg før det skjer.

Og du sitter igjen med høyrehånda alene. Det er ditt valg :danse:

Dette er "spillereglene", og ingen kan forandre dem.

Endret av Sommee
  • Liker 7
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Hør på Sommee. En gammel ringrev skjønner jeg. Dette er det nærmeste du kommer at en norsk kvinne tar kontakt i hverdagen.

Jeg har en noe lignende situasjon selv, men i motsetning til deg har jeg hilst på henne flere ganger når vi har møttes. Første gangen så det ut som hun hadde sett et spøkelse og hun snudde seg raskt. De andre gangene har hun hilst svakt, smilt søtt og sett sjenert (antar jeg) vekk.

Ettersom hun ikke har gjort noen tegn til å stoppe opp og har hastet videre har det enda ikke blitt en samtale ut av det, men jeg har følt at det nå ville være ganske naturlig å gå bort neste gang jeg ser henne. Problemet er at jeg nå ikke har sett henne på flere dager og jeg frykter at hun kanskje er ferdig med semesteret, så da er det over to måneder før jeg eventuelt får muligheten om hun ikke alt har fått kjæreste til da. Det irriterer meg grenseløst.

Så ikke vent. Tiden er ikke på din side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør dette selv når jeg syns en gutt er kjekk og ønsker kontakt, men tør ikke gå bort til han. Hun er garantert interessert

Anonymous poster hash: ef643...e6f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle hun ikke være interessert likevel så har du uansett ingenting å tape på å si hei :)

Anonymous poster hash: 40e6f...0f8
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde tatt kontakt med et par av de som pleie å sende meg blikk. Jeg tenkte også at "de er nok bare hyggelige, men ikke interessert". Også skyndte jeg meg over til pub'n for et glass med gutta, da.

Nå spiller det ingen rolle, for jeg endte opp med drømmedama. Men jeg har også gått glipp av et par flotte kvinner.

Anonymous poster hash: 126e7...27d
AnonymBruker
Skrevet

Ta intativet! Hva har du å ta for?

Anonymous poster hash: ed0f4...dbe
AnonymBruker
Skrevet

tape for*

Skrevet

Når jeg ser på gutter er det enten fordi de

A) Er kjekke og attraktive

B) Er merkelige og ekle

C) Stirrer ubehagelig mye på meg

Men om hun har holdt på sånn så lenge, er det nok fordi hun er interessert. Kanskje hun er sjenert og ikke tør å snakke med deg, slik er hvertfall jeg. Prøv og smil og virk innbydende til henne, så kanskje hun tar motet til seg :D

AnonymBruker
Skrevet

tape for*

tape* (ingen for). Med mindre man taper for noen, f.eks. en annen beiler.

Anonymous poster hash: 126e7...27d

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg det er mye verre når FOLK ser rart på deg overalt ..da vet man mer hva som sansynligvis ligger bak...

Er det bare en og annen jente så er du jo heldig ..kan nesten ikke slå feil

Anonymous poster hash: 03069...553

Skrevet

Hun har jo allerede tatt det første initiativet ved inviterende blikkontakt... så da er det jo opp til deg å ta det neste steget. Du kan ikke forvente at hun skal gjøre alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...