AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Når jeg var liten husker jeg at vi hadde en vits som sa at "å knulle Hanna Kvanmo er som å lufte pikken i Skedsmohallen". Da handlert det ikke om små peniser men om store fitter. Har dette noe med kvinnefrigjøringen å gjøre? Anonymous poster hash: 81dd8...093
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Når jeg var liten husker jeg at vi hadde en vits som sa at "å knulle Hanna Kvanmo er som å lufte pikken i Skedsmohallen". Da handlert det ikke om små peniser men om store fitter. Har dette noe med kvinnefrigjøringen å gjøre? Anonymous poster hash: 81dd8...093 Tror ikke du er voksen enda. 15 år kanskje? I alle fall mentalt. Anonymous poster hash: 78023...044 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Eller feminisme.Anonymous poster hash: 7398f...8cd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Vel. Det finnes både små peniser og vide skjeder. Jeg hadde sex med en fyr med veldig liten pikk en gang(vi snakker ganske så liten, under gjennomsnittet), og jeg kjente ikke veldig mye. Han kom alltid etter veeeldig lang tid, antakeligvis fordi det ikke var trangt nok. Når jeg har sex med gutter som er gjennomsnittlige, er ikke dette et problem overhodet. Har jeg sex med gutter som er store, får vi problemer med å få den inn, og jeg får høre at jeg er trang. Så det kommer nok veldig an på begge parter. Det er helt sikkert kvinner som skulle ha trent opp musklene der nede og strammet mer, men det finnes peniser som er veldig små, og det sier seg selv at det blir litt forskjell fra det og en penis med litt størrelse. Anonymous poster hash: 01a21...8bf 2
lygekryss Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Statistisk sett burde det ikke være like mange store vaginaer som det er små peniser?
Hypnotica Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Når jeg var liten husker jeg at vi hadde en vits som sa at "å knulle Hanna Kvanmo er som å lufte pikken i Skedsmohallen". Da handlert det ikke om små peniser men om store fitter. Har dette noe med kvinnefrigjøringen å gjøre? Anonymous poster hash: 81dd8...093 Lite å finne på i dag? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå