Mikrokosmos Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Noen som har tro på å møte noen etter fylte 40? Er selv 41. Har ingen hast, men lurer på hvor håpløst det egentlig er.
Sapientia Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor ikke? Jeg kjenner til i alle fall 3stk som møtte den de nå er gift med etter fylte 40. 2
Gjest Evel Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Ja. Jeg er selv 40+, men jeg gidder ikke stresse med det. Skjer det, er det en stor bonus. Hvis ikke, det kan jeg leve med. Endret 4. juni 2014 av Evel
Annie70 Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Har troen, men dessverre må man tråle seg gjennom mengden av menn som enten er brent, har sin andre ungdom, ikke ønsker noe fast eller de gifte/samboende som bare ønsker ei på si... Utvalget blir med andre ord litt snevert, men ser likevel ingen grunn til å gi opp 1
volvo22 Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Har troen, men dessverre må man tråle seg gjennom mengden av menn som enten er brent, har sin andre ungdom, ikke ønsker noe fast eller de gifte/samboende som bare ønsker ei på si... Utvalget blir med andre ord litt snevert, men ser likevel ingen grunn til å gi opp Det finnes vel endel bra menn også ?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor skulle det være verre å treffe noen etter fylte 40? Anonymous poster hash: a4337...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 Noen som har tro på å møte noen etter fylte 40? Er selv 41. Har ingen hast, men lurer på hvor håpløst det egentlig er. Når gæmlisser på over 70 klarer det, så burde det vel være håp for oss andre også ;-). Legg fortiden bak deg og gjør det så enkelt som mulig! Anonymous poster hash: ebc23...29b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 Det er jo mulig å treffe noen uansett alder, men det er vel ganske klart at det kan bli en del vanskeligere etter fylte 40. Utvalget er jo mindre ettersom de fleste har funnet hverandre og de som har ønsket familie har skaffet seg det. Det er jo selvfølgelig også mange som er gått fra hverandre, men som fortsatt har forpliktelser for barn som gjør det vanskeligere å finne noen partner. Man er rett og slett ikke så fleksibel som før og har generelt et mer "satt" program i livet. Anonymous poster hash: e5b2d...5d0
NoFuss Skrevet 5. juni 2014 #11 Skrevet 5. juni 2014 Ja. Jeg er selv 40+, men jeg gidder ikke stresse med det. Skjer det, er det en stor bonus. Hvis ikke, det kan jeg leve med. Me too..
Gjest Lille-pus Skrevet 5. juni 2014 #12 Skrevet 5. juni 2014 Det er jo mulig å treffe noen uansett alder, men det er vel ganske klart at det kan bli en del vanskeligere etter fylte 40. Utvalget er jo mindre ettersom de fleste har funnet hverandre og de som har ønsket familie har skaffet seg det. Det er jo selvfølgelig også mange som er gått fra hverandre, men som fortsatt har forpliktelser for barn som gjør det vanskeligere å finne noen partner. Man er rett og slett ikke så fleksibel som før og har generelt et mer "satt" program i livet. Anonymous poster hash: e5b2d...5d0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #13 Skrevet 5. juni 2014 Hehe... jeg er rett over 40 og har aldri opplevd at det er mer utvalg og flere interesserte enn nå. Ser ut som "alle" skiller seg/går fra hverandre så fort barna er ute av redet eller før. Mye lettere å finne den rette når man er 40+ enn når man er 30. Men man stresser jo ikke med å finne noen. Er man 40, så har man stort sett ting på stell og klarer seg fint som singel også. Ikke bruker man tiden sin på dårlige forhold heller. Anonymous poster hash: a0777...ef6 4
Druid Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Noen som har tro på å møte noen etter fylte 40? Er selv 41. Har ingen hast, men lurer på hvor håpløst det egentlig er. Det er ikke håpløst , bare vanskeligere og typisk blir forholdet av en annen type. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #15 Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Har man barn, krevende jobb etc. så er man naturlig nok mindre fleksibel enn det man er i tyveårene, hverdagene er da mer "satt". Anonymous poster hash: e5b2d...5d0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #16 Skrevet 5. juni 2014 Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Har man barn, krevende jobb etc. så er man naturlig nok mindre fleksibel enn det man er i tyveårene, hverdagene er da mer "satt". Anonymous poster hash: e5b2d...5d0 Ofte er jobb og karriere mer krevende når man er 30 enn når man er 40. Ikke alle har barn, er man skilt har man gjerne barnefri jevnlig om barna er små eller barna er store nok til å være alene.. om de fortsatt bor hjemme. Man har det gjerne friere økonomisk også. Det er ca 20 år mellom 20-årene og 40-årene. Mine hverdager har aldri vært mindre satt enn nå. Anonymous poster hash: a0777...ef6
Annie70 Skrevet 5. juni 2014 #17 Skrevet 5. juni 2014 Det finnes vel endel bra menn også ? Har tro på at det finnes en del bra menn, men ha bare ikke funnet noen enda. Når jeg finner han så skal jeg tviholde på han
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #18 Skrevet 5. juni 2014 Er det rart hvis ei på 26-27 blir sammen med en i 40-årene? Anonymous poster hash: 78d92...b0f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #19 Skrevet 5. juni 2014 Til deg over her: Nei, jeg synes ikke det er rart med den aldersforskjellen. Litt uvanlig kanskje, men who cares så lenge du selv er lykkelig? Jeg synes dette er veldig vanskelig Er singel,35 år og ønsker meg både mann og barn. Dere som sier dere er i 40-årene og ikke stresser med å finne kjæreste..Har dere barn kanskje? Eller er dere frivillig eller ufrivillig barnløse? Anonymous poster hash: 5dbf3...cf4
Gjest Emera Skrevet 5. juni 2014 #20 Skrevet 5. juni 2014 Jeg er midt i førtiårene og har vel aldri hatt så mange tilbud som nå. Men, jeg vil ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå