Gå til innhold

Aldersforskjell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det skikkelig ille å gjøre noe seksuelt med en som er 14 år eldre, med tanke på at jeg er 17 år? og hvor går grensen?

Anonymous poster hash: bc040...bdb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grensen går der du i høyeste grad setter den selv. Du bestemmer hva du ønsker å gjøre i sengen og hvem du ønsker å gjøre det med og ingen andre kan sette den grensen for deg.

• Liker 1
Skrevet

det er helt opp til deg selv! jeg er 18, og sammen med en som er 28 :-) og syns det er helt greit! alderen stopper ikke meg uansett hva andre mener

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Min er 17 år eldre enn meg! Det går helt supert! Tror det er "alle de andre" som tenker mest på det! Om det føles rett for dere, så er det rett!

Anonymous poster hash: 1e22a...eb9

Skrevet

Når du bare er 17 år, så er det kanskje litt mye. Hadde du vært 25 eller mer, ville jeg ikke reagert. Men det må du kjenne på selv.

Når jeg var 19 år vsr jeg sammen med en på 35 , og for meg ble det for mye. Vi var ikke på nett i det hele tatt. Varte ikke så lenge.

Skrevet

Dele på to og plusse på 7 / gange med to og trekke fra 7? Er det ikke slik de sier da?

Neida, så lenge du er komfortabel selv er det jo ikke noe problem :) Men er alt for opptatt av hva som liksom er riktig å galt :) Stol på dine egne følelser

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har selv hatt sex med en på 40 når jeg var 17. Lærte litt av hvert da ja :) Så lenge du har lyst , så go for it :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...