AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Del Skrevet 4. juni 2014 Hei , jeg har tenkt å selge bilen, men har allerede lån på den, Når jeg selger den, blir pengene autmotisk tatt til lånet jeg har på bilen? eller får jeg dem på min konto? Har tenkt å selge den, og bruke pengne på å betale min gjeld, slik at jeg er gjeldsfri, men jeg har selvfølgelig billånet, men det går greit å bare betale til den stedenfor masse annet. Noen erfaring? Anonymous poster hash: 41c21...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 4. juni 2014 #2 Del Skrevet 4. juni 2014 Ingen automatikk i at de pengene går til billånet. Det bestemmer du helt selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 5. juni 2014 #3 Del Skrevet 5. juni 2014 Kjøper vil ha en bil uten heftelser, så det mest naturlige er at kjøper innfrir billånet, og evt overskudd fra salget går til selger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettemarit_ikke Skrevet 6. juni 2014 #4 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er ingen som "tar" pengene dine og betaler billånet med dem. Hvem skulle det være? Pengene kommer jo på den bankkontoen du oppgir til kjøperen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #5 Del Skrevet 6. juni 2014 Det kommer jo helt an på om lånet har pant i bilen eller ikke. Dersom det er pant i bilen får du ikke solgt den uten å innfri lånet, siden ingen vil kjøpe en bil med en slik heftelse. Anonymous poster hash: 6d518...e52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå