AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Om det er en stund siden jeg har spiste skjelver jeg fælt ved matinntak, er dette normalt?Anonymous poster hash: 276ac...da9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Det gjør jeg også, sånn helt ekstremt at folk kommenterer det daglig. Jeg vet ikke hvorfor det skjer. Kanskje kroppen ikke har nok energi til å kontrollere musklene og holde de i ro, siden det krever jo energi å holde balansen i henda..tror jeg. Anonymous poster hash: 7c975...09d
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Om det er en stund siden jeg har spiste skjelver jeg fælt ved matinntak, er dette normalt?Anonymous poster hash: 276ac...da9 Spør legen. Kanskje du har hyperglykemi. Anonymous poster hash: f92f3...e81
Fiolinisten Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Dette lurer jeg også på, siden jeg også "sliter" med det.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Spør legen. Kanskje du har hyperglykemi. Anonymous poster hash: f92f3...e81 Er ikke det annet ord for diabetes? Har ikke noen av andre symptomene, ikke tørst hele tiden, hyppig vannlating osv. Lurer bare på om dette er noen grunn til å dra til legen for.. Anonymous poster hash: 276ac...da9
lillemeg90 Skrevet 5. juni 2014 #6 Skrevet 5. juni 2014 Skjelver du før matinntakrt også? Kjenner du at du blir veldig sliten og så trenger mat? Når man har for lavt blodsukker kalles det hypoglykemi, og det er en komplikasjon man kan få når man f.eks har diabetes. Det skjer sjelden om man ikke bruker insulin da. Man kan også få skjelvinger når man har for høyt blodsukker, hyperglykemi. Men synes det høres usansynlig ut at for høyt blodsukker gjør det. Iom at du holder på å spise så tar det litt tid før blodsukkeret stiger.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #7 Skrevet 5. juni 2014 Skjelver du før matinntakrt også? Kjenner du at du blir veldig sliten og så trenger mat? Når man har for lavt blodsukker kalles det hypoglykemi, og det er en komplikasjon man kan få når man f.eks har diabetes. Det skjer sjelden om man ikke bruker insulin da. Man kan også få skjelvinger når man har for høyt blodsukker, hyperglykemi. Men synes det høres usansynlig ut at for høyt blodsukker gjør det. Iom at du holder på å spise så tar det litt tid før blodsukkeret stiger. Hei! Takk for svar Er ikke spesielt slite før matinntak nei, har mer energi før enn etter for å si det sånn. Da blir jeg helt ferdig, som nå for eksempel, skalv veldig, hadde i meg 2 pizzabiter, helt utslitt og trøtt etterpå, bare av lille det.. Men skjelvinga har gitt seg da.. Rart dette! Kan det være noe skummelt? Burde jeg ta det opp med legen?Anonymous poster hash: 276ac...da9
Djungelvrål Skrevet 5. juni 2014 #8 Skrevet 5. juni 2014 Om det er en stund siden jeg har spiste skjelver jeg fælt ved matinntak, er dette normalt?Anonymous poster hash: 276ac...da9 Hvor mange timer er det snakk om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå