Gå til innhold

Skjelver ved matinntak

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om det er en stund siden jeg har spiste skjelver jeg fælt ved matinntak, er dette normalt?

Anonymous poster hash: 276ac...da9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg også, sånn helt ekstremt at folk kommenterer det daglig. Jeg vet ikke hvorfor det skjer. Kanskje kroppen ikke har nok energi til å kontrollere musklene og holde de i ro, siden det krever jo energi å holde balansen i henda..tror jeg.

Anonymous poster hash: 7c975...09d
AnonymBruker
Skrevet

Om det er en stund siden jeg har spiste skjelver jeg fælt ved matinntak, er dette normalt?

Spør legen.

Kanskje du har hyperglykemi.

Anonymous poster hash: f92f3...e81

Skrevet

Dette lurer jeg også på, siden jeg også "sliter" med det.

AnonymBruker
Skrevet

Spør legen.

Kanskje du har hyperglykemi.

Anonymous poster hash: f92f3...e81

Er ikke det annet ord for diabetes?

Har ikke noen av andre symptomene, ikke tørst hele tiden, hyppig vannlating osv.

Lurer bare på om dette er noen grunn til å dra til legen for..

Skrevet

Skjelver du før matinntakrt også? Kjenner du at du blir veldig sliten og så trenger mat? Når man har for lavt blodsukker kalles det hypoglykemi, og det er en komplikasjon man kan få når man f.eks har diabetes. Det skjer sjelden om man ikke bruker insulin da. Man kan også få skjelvinger når man har for høyt blodsukker, hyperglykemi. Men synes det høres usansynlig ut at for høyt blodsukker gjør det. Iom at du holder på å spise så tar det litt tid før blodsukkeret stiger.

AnonymBruker
Skrevet

Skjelver du før matinntakrt også? Kjenner du at du blir veldig sliten og så trenger mat? Når man har for lavt blodsukker kalles det hypoglykemi, og det er en komplikasjon man kan få når man f.eks har diabetes. Det skjer sjelden om man ikke bruker insulin da. Man kan også få skjelvinger når man har for høyt blodsukker, hyperglykemi. Men synes det høres usansynlig ut at for høyt blodsukker gjør det. Iom at du holder på å spise så tar det litt tid før blodsukkeret stiger.

Hei! Takk for svar :)

Er ikke spesielt slite før matinntak nei, har mer energi før enn etter for å si det sånn. Da blir jeg helt ferdig, som nå for eksempel, skalv veldig, hadde i meg 2 pizzabiter, helt utslitt og trøtt etterpå, bare av lille det..

Men skjelvinga har gitt seg da..

Rart dette! Kan det være noe skummelt? Burde jeg ta det opp med legen?

Skrevet

Hvor mange timer er det snakk om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...