AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Angrer sårt på mine silikonpupper. Har 300 g i hver, er slank og føler de er alt for store. Har dessuten et "søkk/hakk" i den ene puppen som synes i noen lys. Har hatt disse i 5 år, er gravid nå, men tenker på å fjerne de når jeg er ferdig med å amme (hvis jeg får amma) Angret du på at du fjernet dine? Ble de slappe med mye dauskinn?Anonymous poster hash: 4c6bd...e2a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor vil du fjerne dem helt? Hva med å legge inn mindre proteser? Vil tro det blir mye "dauskinn" etter å ha strukket huden i 5 år. Og i alle fall etter melkeryst og amming i tillegg.. Anonymous poster hash: cc932...bdf
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Har ikke fjernet mine men har hørt at huden vil strekke seg greit til igjen etter en stund. MEN - siden du ammer kan de bli slappe av det uavhengig av silikonen da, så ville som hun over her vurdert mindre protester og/eller evt brystløft. Er 170 høy og hadde først 200 gram i mine, det var en del mindre enn de 400 jeg har nå. Kanskje 150 + et brystløft ville sett pent og naturlig ut etter fødsel, så sant du har økonomien da Anonymous poster hash: 2bd20...ffd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Proteser*Anonymous poster hash: 2bd20...ffd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Jeg ville egentlig ha mindre, men han sim opererte meg foreslo denne størrelsen siden jeg er høy og slank. Men de er for store.. Hvor lenge kan man egentlig gå med silikon før man må skifte dem? For jeg vurderer å evt gå med de og skifte de ut med mindre innlegg om om noen år..Anonymous poster hash: 4c6bd...e2a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Hvor store pupper hadde du fra før av da? Anonymous poster hash: 85611...9f5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 De blir ganske normale igjen etter å tatt de ut, huden trekker seg sammen. Men det kan bli problematisk etter amming. Hva med å gå til konsultasjon og spørre? Så får du vite hva som må til og hvordan det kan kan bli seendes ut. Og vurdere om det er lurest å beholde eller ikke Anonymous poster hash: c847e...494
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 TS her: hadde 75 B før, nå har jeg 75 D. Føler er så harde og sitter helt fast, føler det lyser lang vei at det er silikon.. Anonymous poster hash: 4c6bd...e2a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 TS her: hadde 75 B før, nå har jeg 75 D. Føler er så harde og sitter helt fast, føler det lyser lang vei at det er silikon..Anonymous poster hash: 4c6bd...e2a 75B er jo ikke lite! Du kan jo eventuelt ta ut silikonen og vurdere brystløft i samme slengen slik at det ikke blir mye overflødig hud. Anonymous poster hash: 14c16...378
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå