Gjest BabyBlue Skrevet 6. juni 2014 #21 Del Skrevet 6. juni 2014 Hun som er så tan fra før av bør ikke bruke en så lys highlight, men ikke det verste jeg har sett. Kan godt hende det bare er et produkt som reflekterer mye lys under fotografering, håper det i hvert fall for hennes del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 7. juni 2014 #22 Del Skrevet 7. juni 2014 Nå er det vel ikke en trend Kardashians har startet. Contouring er brukt i alle år, noen får det bare bedre til enn andre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #23 Del Skrevet 4. september 2014 Nå er det vel ikke en trend Kardashians har startet. Contouring er brukt i alle år, noen får det bare bedre til enn andre. Stemmer dette. Blir feil å disse SEI. Men hun har en del å lære:) Anonymous poster hash: e9f01...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 4. september 2014 #24 Del Skrevet 4. september 2014 Hun er kun 19 år da. Jeg grøsser tilbake til åssen jeg sminket meg på den alderen. Man vokser og lærer folkens 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 4. september 2014 #25 Del Skrevet 4. september 2014 Ops! Litt mykje av det gode. Ho får vel dreisen på det etterkvart Er veldig fint om ein gjer det skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #26 Del Skrevet 4. september 2014 Hun som er så tan fra før av bør ikke bruke en så lys highlight, men ikke det verste jeg har sett. Kan godt hende det bare er et produkt som reflekterer mye lys under fotografering, håper det i hvert fall for hennes del. Men du som kan dette, hva synes du om dette bildet her: https://nataliehenriksendotcom.files.wordpress.com/2014/08/img_2777.jpg Der hun sitter med hvit jakke. Nydelig jente for all del, men ser det ikke rart ut med en brun stripe under kinnet på denne måten? Og her har hun jo blitt sminket av proffer også. Anonymous poster hash: 86c35...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #27 Del Skrevet 4. september 2014 Img-tags fjernet. Husk at man skal selv ha kopirett til bildene man vil dele. Bilder som linkes som img-tags med manglende kopirett vil bli slettet framover. Bond, adm Kanskje du kan fortelle oss hva imgtags er? Anonymous poster hash: 86c35...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. september 2014 #28 Del Skrevet 4. september 2014 Kanskje du kan fortelle oss hva imgtags er? Anonymous poster hash: 86c35...9e1 Imgtags er bilder du laster inn på forumet, fra full editor. ___ Ryddet for brudd på opphavsrett. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg