AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Dere som vokser kroppen på hudpleiesalong, hvor lang tid tar der før hårene vokser ut igjen? Har dere fått inngrodde hår? Kan man vokse selv om hårene er korte? Anonymous poster hash: afa2b...ebf
Wonders Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg har blondt kroppshår og det er svært sjeldent at den typen hår blir inngrodd. Det tar vel litt rundt en uke eller mer før jeg kjenner stubber...det bør være litt lengde på dem, ellers kommer de liksom ikke med voxen... Endret 4. juni 2014 av Wonders
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Jeg er helt håpløs når det kommer til voksing av legger og armene vokser jeg ikke, men har hatt gode resultater med lårene Har helt lyse hår, gjør det bare for å unngå dun. Ikke hatt noen inngrodde hår og på meg så var hårene faktisk borte og lårene myke i 3 uker
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor fjerner folk hår på armene egentlig? Ikke meninga å kuppe tråden, men trodde det var vanlig å vokse legger og lår forsåvidt, men ikke armer. Anonymous poster hash: 913e3...023
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Hvorfor fjerner folk hår på armene egentlig? Ikke meninga å kuppe tråden, men trodde det var vanlig å vokse legger og lår forsåvidt, men ikke armer. Anonymous poster hash: 913e3...023 Er flere som har mørke hår på armene og i dagens samfunn skal vi vel helst ikke ha noe som helst av kroppshår så mange velger å fjerne disse. Kjenner også flere med lyse dun sånn som meg som velger å fjerne det og.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Fjerna håra på leggane og det tok 4 dagar før dei vaks ut att. Var skikkeleg skuffa. Bruker ikkje penger på det i salong meir. Begge leggane var full av inngrodde hår og klødde som eit helvete. No etter 2 mnd har eg framleis klumper på leggane. Aldri meir!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå