AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Ja, hva er din favorittdrink/cocktail? Hvis du skal kjøpe et sted hvor de har godt utvalg, hva velger du da? Jeg bestiller nesten alltid Tequila Sunrise eller Mojito, spesielt når det er sommer og varmt Anonymous poster hash: ceff0...ae1
Ruby_Tuesday Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Mojito eller margaritas! Frozen Margarita er vel det beste!
Hypnotica Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Mojito. Ellers tror jeg strawberry daiquiri er den beste jeg har smakt på Fridays 1
Cosette Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Bestiller gjerne en Tom Collins (eller Gin Fizz, det er i hovedsak det samme) eller en Whisky Sour. Liker best cocktails som er syrlige og sitrusaktige, fremfor de søte og klissete. Liker også mer fyldige drinker som Bloody Mary og White Russian. En sjelden gang drikker jeg en Shandy.
Forglemmegei Skrevet 4. juni 2014 #10 Skrevet 4. juni 2014 1. Bourbon (ikke en drink, men) 2. Pina Colada 3. Strawberry daiquri 4. Mojito
Brunhilde Skrevet 4. juni 2014 #11 Skrevet 4. juni 2014 Gin/tonic om sommeren, Irish coffee om vinteren.
Druid Skrevet 4. juni 2014 #12 Skrevet 4. juni 2014 Veldig avhengig av sted. Mojito er en av mine favoritter, men den er det få som får til bra. Frozen Daiquri og Margaritas er også godt, men krever at man får dem i litt størrelse. Ellers går det i GT og Cuba Libre blandt drinker og temperert Highland Scotch eller Rom on the rocks. Jack&Coke er nøddrink når man ikke får tak i is i det hele tatt.
Daudaferd Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Gin&Tonic og Tom Collins, men det er så få steder man får god Tom Collins (alt for mye søtsirup), så den foretrekker jeg å fikse selv.
netpuppy Skrevet 4. juni 2014 #14 Skrevet 4. juni 2014 Mojito er jo deilig i varmen Smakte en gang melon-mojito, den va sinnsykt god. Long Island Iced Tea - Det er ikke så ofte jeg finner noen som kan å lage den, men når den er god, da er den GOD! 1
super-s Skrevet 4. juni 2014 #16 Skrevet 4. juni 2014 Strawberry daiquiri, men kun hvis det er ordentlig smoothie. Har smakt dårlig daiquiri på enkelte steder, og da er det ikke godt.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #17 Skrevet 4. juni 2014 Mojoto,Pina Colada eller mudslide Anonymous poster hash: f0e2d...ce7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå