Gå til innhold

Ikke bare er de stygge å se på!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg har dem ikke selv, men det er da ikke noe nytt i de formaningene?

Det samme har (selvsagt med rette) blitt sagt om alle sko som har vært undommens egne, - i alle fall fra 50-tallet og til dagens reportasje i Klikk.no

Platåsko, høye hæler, flate såler uten demping, spisse tupper, and you name it.

Min tante sine vidunderlige, blå Peter Kaiser fra 60-tallet.... så spisse at du treffer en mygg mellom rumpeballene.. og så tynne hæler... og passelig høye... De er en drøm å se på ! - og ikke egnet til å rusle med mer enn en kveld ad gangen...en gang iblant ;)

Smaken er litt ulik, takke min skaper for det, - slik at de fleste finner noe de selv liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Liker Converse veldig godt jeg :) Men er jo klar over at de er for flate til at de kan brukes hele tiden. Jeg liker variasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Converse. Går med mine hvite skinnconverse hver dag. Skjønner ikke hvorfor alle sier de er så vonde å gå med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Converse. Går med mine hvite skinnconverse hver dag. Skjønner ikke hvorfor alle sier de er så vonde å gå med?

Det går greit en stund, men ikke for lenge. Da blir de grusomme

Anonymous poster hash: 8a42d...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endel flate billigsandaler og ettersom jeg er gravid og bærer tyngre var jeg på jakt etter sandaler jeg kan stikke foten rett inni. Endte opp med å kjøpe et dyrt par (700+), kun fordi de var formet så utrolig deilig og gav foten støtte. Merket det umiddelbart på rygg og holdning. Så det er definitivt noe i dette, riktig sko betyr mye.

Men om man ikke går mye, eller har noen helseproblemer, så ser jeg ikke noe stort problem med å gå med flate og billige ballerinasko nå og da. Om man bare velger riktig sko til skogsturen og til dagsturen med byvandring, så beholder man jo litt vett. ;)



Anonymous poster hash: 03f5e...0a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg veksler mellom Converse og noen Go Walk av Sketchers. Sistnevnte er som å gå på skyer. Førstnevnte går fint det og. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Converse i sort skinn. Med støtdempende innleggssåler. Funker fjell!

At noen synes de er stygge eller jeg er for gammel til å bruke dem får jeg meg ikke til å bry meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke klok på den artikkelen:

"Ved å bruke en flat sko uten stabilitet, presses hele foten ned mot underlaget og muskelfestene blir spente og strukket, noe som kan være smertefullt."

deretter:

"Velg sko som er flate inni. Oppbygginger vil føre til pasifisering av fotens muskler og ledd."

Er det bare jeg som ikke forstår hva de prøver å si?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Converse. Går med mine hvite skinnconverse hver dag. Skjønner ikke hvorfor alle sier de er så vonde å gå med?

At du ikke får vondt nå betyr ikke at føttene dine er mindre utsatte for plager og smerter senere. Går du med dem hver dag anbefaler jeg virkelig å legge inn en støttesåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...