AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #1 Skrevet 4. juni 2014 Tar det virkelig 25 uker? Har allerede hatt plager i flere mnd og kan ikke se for meg å måtte vente er halvt år til :O Anonymous poster hash: f1e41...4c7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #2 Skrevet 4. juni 2014 Fritt sykehusvalg? Gå inn på www.frittsykehusvalg,no og finn ventetider på den undersøkelsen du skal på, deretter be legen din sende henvisning der Anonymous poster hash: 23c9e...42a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #3 Skrevet 4. juni 2014 Fritt sykehusvalg? Gå inn på www.frittsykehusvalg,no og finn ventetider på den undersøkelsen du skal på, deretter be legen din sende henvisning derAnonymous poster hash: 23c9e...42a Takk for svar! Legen har allerede sendt henvisning til Aleris og så på den listen over ventetid at det er 25 uker ventetid på den undersøkelsen jeg skal ha, samtidig som jeg så på nettsiden deres at det ikke er noe ventetid, så ble litt forvirret. Mulig det er 25 uker ventetid med henvisning bare? Anonymous poster hash: f1e41...4c7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4 Skrevet 4. juni 2014 Alle undersøkelser må du ha henvisning på, du kan ikke bare dukke opp på Aleris/Curato ol og si du skal f.eks ha røntgen av kneet. Selv om det står på siden deres at det ikke er ventetid kan den være utdatert. Du kan evt ta en telefon dit og snakke med dem så kanskje du får time før Anonymous poster hash: 23c9e...42a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #5 Skrevet 4. juni 2014 Alle undersøkelser må du ha henvisning på, du kan ikke bare dukke opp på Aleris/Curato ol og si du skal f.eks ha røntgen av kneet. Selv om det står på siden deres at det ikke er ventetid kan den være utdatert. Du kan evt ta en telefon dit og snakke med dem så kanskje du får time førAnonymous poster hash: 23c9e...42a Ok, har jo henvisning så det er jo i orden. Men de reklamerer for at det ikke er ventetid, samtidig som det står at det er 25 uker ventetid så blir nødt å ta en tlf i morgen! Anonymous poster hash: f1e41...4c7
Kontormus Skrevet 4. juni 2014 #6 Skrevet 4. juni 2014 Ok, har jo henvisning så det er jo i orden. Men de reklamerer for at det ikke er ventetid, samtidig som det står at det er 25 uker ventetid så blir nødt å ta en tlf i morgen!Anonymous poster hash: f1e41...4c7 Vil tro at det ikke er ventetid for de som tar regningen selv. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #7 Skrevet 4. juni 2014 Vil tro at det ikke er ventetid for de som tar regningen selv. Ville ikke nølt om jeg hadde penger, skjønner ikke at noen med penger venter i det offentlige med de syke ventetidene! Anonymous poster hash: f1e41...4c7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Takk for svar! Legen har allerede sendt henvisning til Aleris og så på den listen over ventetid at det er 25 uker ventetid på den undersøkelsen jeg skal ha, samtidig som jeg så på nettsiden deres at det ikke er noe ventetid, så ble litt forvirret. Mulig det er 25 uker ventetid med henvisning bare? Anonymous poster hash: f1e41...4c7 Be legen sende deg en ny henvisning privat, pga 25 ukers kø hos Aleris. Så sjekker du ventetider rundt omkring, og ber om time der det er kortest ventetid. Du kan nok også be Aleris om å sende deg henvisningen, den kan vel brukes til andre også?Anonymous poster hash: c97e8...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #9 Skrevet 5. juni 2014 25 ukers ventetid? Det hørtes veldig mye ut. Enig i at det er lurt å ringe rundt og sjekke, bli satt opp på venteliste og ta den timen du får først. Jeg skal til Aleris i morgen på en undersøkelse som har cirka 4 ukers ventetid i det offentlige. 4 dagers ventetid hos Aleris.. Er så glad for å slippe unødig venting! Anonymous poster hash: 130b3...bc7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #10 Skrevet 5. juni 2014 25 ukers ventetid? Det hørtes veldig mye ut. Enig i at det er lurt å ringe rundt og sjekke, bli satt opp på venteliste og ta den timen du får først. Jeg skal til Aleris i morgen på en undersøkelse som har cirka 4 ukers ventetid i det offentlige. 4 dagers ventetid hos Aleris.. Er så glad for å slippe unødig venting! Anonymous poster hash: 130b3...bc7 Vet ikke om det er endret, men for noen år siden var det ihvertfall ikke mulig å sende henvisninger mange forskjellige steder. Måtte velge en plass. Anonymous poster hash: 05762...ed3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå