Gå til innhold

Kle seg ut som en kjendis


IronMaiden

Anbefalte innlegg

Tja aner ikke om dette er rette kategori å starte en sånn tråd i, men eg aner ikke hvor eg ellers skulle lagt den.

Det har seg slik at eg skal i bursdagsfest, der alle skal kle seg ut som en kjendis og så skal bursdagsbarnet få oppgaver på å gjette hvem vi er, eller noe sånt. Eg tenker det må være en type kjendis man leser om i se og hør eller lignende, men eg aner ikke hvem eg skal kle meg ut som!

Kjendisene ser ut som vanlige mennesker for meg (muligens med unntak av Miley Cyrus og Lady Gaga), og eg vet ikke hvordan eg skal kle meg slik at det går an å kjenne igjen hvilken kjendis eg er. Så eg lurer på om det er noen her inne som har noen gode tips? Eg er bleik og har skulderlangt mørkt rødt hår, hvis det skulle hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Santa Barbara

Gwen stefani? Hun skiller seg litt ut med det hvite håret og den røde leppestiften og bleke huden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim kardashian med skikkelig overdreven counturing sminke

Eller en av spice girls jentene

Anonymous poster hash: 28b52...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være Catwoman... da skjønner alle at du er Michelle Pfeiffer!

Anonymous poster hash: 8a1c3...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Google "dress up like a celebrity ideas". Fant noen gode forslag der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tips! Nå fant eg ut at vi skal ha et party antrekk og et casual antrekk for den kjendisen vi velger :P Aargh, begynner å mislike hele opplegget litt kjenner eg! Hadde i grunnen ikke tenkt å bruke så mye penger på antrekket, får se hva eg får til. Skal ihvertfall sjekke ut tipsene eg har fått her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindsay Lohan. Casual antrekk kan du være slik hun var i Mean Girls, velg et antrekk som ligner noe hun hadde der. Party-antrekk er bare å ha på en kjole.



Anonymous poster hash: 49d18...cb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...