Gå til innhold

Dere som har hatt klamydia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

merket dere noe, før dere fikk vite det?

Selv merket jeg en ubehagelig råtten fiskelukt.

Anonymous poster hash: a0cfd...d40
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg merket ingenting.

Anonymous poster hash: f83dd...7cf
Skrevet

Nei merket ingenting. Men ang dårlig lukt så ble jeg påvist betennelse i eggstokken og det hsr null med kjønnsykdom og gjøre. Kanskje du har betennelse eller sopp

AnonymBruker
Skrevet

Nei merket ingenting. Men ang dårlig lukt så ble jeg påvist betennelse i eggstokken og det hsr null med kjønnsykdom og gjøre. Kanskje du har betennelse eller sopp

Ubehandlet klamydia kan føre til betennelse i eggstokkene.. dette er det "farlige" med akkurat klamydia.. ettersom betennelse i eggstokkene kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Så jo.. det kan absolutt ha noe med kjønnsykdom å gjøre.

Anonymous poster hash: 6c2c1...5a1

• Liker 2
Skrevet

Ubehandlet klamydia kan føre til betennelse i eggstokkene.. dette er det "farlige" med akkurat klamydia.. ettersom betennelse i eggstokkene kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Så jo.. det kan absolutt ha noe med kjønnsykdom å gjøre.

nei, jeg hadde ikke clamydia.. vet vel jeg bedre enn deg regner jeg med eller var du med meg inn til legen ?

jeg mente at min betennelse ikke hadde noe med clamydia å gjøre. altså,, det trenger ikke være klamydia selv om man har betennelse i eggstokken.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hadde mellomblødninger.

Anonymous poster hash: 1a172...52d
Skrevet

Ja, hadde en ubeskrivlig grusom kløe nedentil. mannen måtte på sykehuset, ene steinen hovnet kraftig opp og han klarte nesten ikke å gå pga smertene.
fiskelukt kan være andre ting også, som foreksempel bakteriell vaginose, som er helt vanlig og ufarlig :-)

AnonymBruker
Skrevet

nei, jeg hadde ikke clamydia.. vet vel jeg bedre enn deg regner jeg med eller var du med meg inn til legen ?

jeg mente at min betennelse ikke hadde noe med clamydia å gjøre. altså,, det trenger ikke være klamydia selv om man har betennelse i eggstokken.

Det første innlegget ditt her var nok litt forvirrende. Betennelse i eggstokken har noe med klamydia å gjøre (potensielt), men din betennelse hadde ikke nødvendigvis det.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mye hvit/gul klumpete utflod som kunne til tider "fosse" ut av meg, så trusen ble kliss våt! Klødde også noe grusomt og var utrulig sår. Kunne begynne å blø bare av å tørke meg etter jeg hadde tisset, selv med lambi toalettpapir! Måtte ha to kurer med antibiotika for å bli kvitt det. Virkelig noe svineri!

Anonymous poster hash: d71c7...74c
Skrevet

Det første innlegget ditt her var nok litt forvirrende. Betennelse i eggstokken har noe med klamydia å gjøre (potensielt), men din betennelse hadde ikke nødvendigvis det. Anonymous poster hash: 6c2c1...5a1

Nettopp

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Jeg fikk øyekatarr..

Anonymous poster hash: 6b71d...d54
AnonymBruker
Skrevet

jeg merket det. fikk bare en merkelig følelse nedentil... visste noe var galt.

Anonymous poster hash: 96ac4...4f0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vondt i underlivet, og det kom ut masse utflod hele tiden

Anonymous poster hash: 867d7...3ab
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg merket ingenting.

Anonymous poster hash: f83dd...7cf

Ikke jeg heller. Det er vel også derfor jeg ble steril av det å. Dritt sykdom....

Anonymous poster hash: bc0e2...114

AnonymBruker
Skrevet

merket dere noe, før dere fikk vite det?

Selv merket jeg en ubehagelig råtten fiskelukt.

Anonymous poster hash: a0cfd...d40

Da har du hatt 2 helt ulike ting: Clamydia og bakteriell vaginose (som ikke er en kjønnsykdom, men en infeksjon pga bakterier som har kommet inn i skjeden).

Siden antibiotika tar begge, så skjønte du nok aldri dette.

Clamydia er symptomfri i mange år.

Anonymous poster hash: a1239...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Clamydia som har vært uoppdaget i noen år er den vanligste årsaken til eggstokkbetennelse og sterilitet hos kvinner. Magesmerter nederst er ofte det eneste tegnet.

Ellers er verken kløe eller lukt et symptom ved clamydia, men er det derimot ved soppinfeksjon (candida) og bakteriell vaginose.

Mest sannsynlig ble ved clamydiaen oppdaget når dere søkte behandling for de første, men de første er som sagt ikke kjønnsykdommer.

Anonymous poster hash: a1239...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...